Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Lågpriskalender och ombokningsbara biljetter!

Postat 5 år sedan
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Hej!

Jag ska åka till sydostasien och hade tänkt att ha min start och slutspurt i Bangkok. Nu har jag letat biljetter ett tag och hittar inga bra.

Jag hade tänkt att åka 9 november till 9 april (behöver inte vara exakta datum) och den ska vara ombokningsbar.

Någon som har något tips på flygbolag/hemsidor (gärna med lågpriskalender) eller andra tips som har med att boka flygbiljetter att göra så hojta till!

Hoppas ni kan hjälpa mig!

Ha det gött :)
Posted 5 år sedan
En sak till! Jag använde mig av en hemsida med lågpriskalender för någon vecka sedan den var svart och rosa bl.a. men jag är senil och kommer inte ihåg vad den hette (ja, jag har kollat historiken men hittar inte). Någon som vet vad jag snackar om?
Posted 5 år sedan
Det kan ha varit momondo.se, prova den.
Elin Lissheim
Smithereens
Tack! Det var det :)
Posted 5 år sedan
Hittade du något bra ställe att boka ombokningsbara biljetter? Har precis börjat leta jag med.
Isabell Bergstedt
Isabell.B
Hej!
När jag kollade runt så använde jag mig av momondo.se och flygresor.se men tyckte inte jag fick något jätte bra alternativ så jag gick till Resevaruhuset och fick hjälp. Där hittade de en bijett för 6000.- med Turkish ToR sen 500.- om man nu bokar om den. Överlägset bästa priset och det här alternativet fanns inte på någon av hemsidorna. Så ett tips ta hjälp av dem (de tar inte ut extra kostnad från dig).

Lycka till!
Posted 4 år sedan
Hello
How are you today?
I wish you the best of season
i will like us to become friends
so to discuss important things
please write me with
[email protected]