Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Kostnader i Filippinerna?

Postat
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Ni som är där nu / nyligen har varit där - hur ser det ut med alla utgifter? Alla artiklar- och foruminlägg jag läst är 2-3år gamla och pesos står knappast i samma kurs längre.

Vad säger ni, hur ere med resekassan, hur mycket behöver man för 3v, på ett ungefär?
Postat
är du fortfarande intresserad av filippinerna, eller har du redan varit där??Det går att komma riktigt billigt undan i detta underbara land. medelmåttigt till riktigt bra Hotell (bodde aldrig på hostel) går på ca 1400 pps (dela på sex för att få i sek)kostnaderna är alltid per rum, inte

Camilla Jarlgård
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
Postat
vad härligt! Berätta mer gärna - vad kan du tipsa om? Vi har bara tre veckor (max) på oss i landet, och tänkte att max 3-4 stället att besöka. Vilka bör vi absolut inte missa?

Annelie Cau Nicklasson
Postat
Jag har varit i Filippinerna två gånger. Första gången var vi i Panglao/Bohol och nu i julas var vi på Mactan/Cebu och sedan Boracay. Vi ÄLSKAR verkligen Filippinerna. Boracay är ju grymt turistigt men ändå värt ett besök några dagar. På Bohol finns ganska mycket sightseeings och

Destinationer

Afrika