Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

träningsresa

Postat
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Hejsan!
Är en 20år gammal glad tjej som tänkte kolla ifall någon här är sugen på att följa med på en träningsresa i vår. Hade tänkt vara borta runt 1vecka, och åka med någon av resebolagen (solresor/apollo/ving m.m.)Då jag har ett flexibelt jobb, hade jag tänkt åka någongång mellan Mars-Maj.
Jag är även intresserad av att testa på surfa/segla/cykla om någon skulle vara intresserad av att åka på något sådant paket.
Hoppas vi hörs!
Postat
Ska du bara vara borta en vecka för att tex surfa så skulle jag i alla fall rekommendera att, om du inte känner någon som surfar och kanske bor på en destination du kan åka till så ta en vecka surfcamp med tex lapoint.se eller kilroytravels.se då får du dessutom umgås med ett gäng andra likasinnade eller så kollar du upp en surfsäker destination där du i förväg bokar in dig på surflektioner och tar en flygstol dit och bokar lämpligt hotell..
Vill du testa flera saker och bara ska vara borta en vecka skulle jag nog ha valt enklare sporter (lätta att komma igång med) som är mindre väderberoende typ downhill, klättring, forsränning, kayak mm för att du ska få ut så mycket som möjligt..
Lycka till! =)
Michael Österman
Senast aktiv - från Karlstad, Värmlands län, Sverige
Hej!
Låter som du precis som jag inte har någon som intresserad av aktiva resor, men jag är mer sugen på en resa i höst, har spanat in en resa på springtravel; Swiss Alpine Marathon 2013
1 vecka i schweiz med olika vandringar varje dag och vill man kan man avsluta resan med något lopp antingen löpning eller promenad! :) http://www.springtime.se/comers/pages/showpage.jsp?page_cd=H.RUN.INFO&info_cd=FLASH.RUNIMAGE&country_cd=CH&destination_cd=ZRH&resort_cd=SWI&product_cd=ZRHINF&menuid1=341155 Har aldrig varit på någon träningsresa men tycker det skulle vara så himla kul att komma iväg! :) Vad tror du? Ha de bra!
/ frida kantojärvi
Postat
Oj förlåt nu skrev jag fel; denna resa var i sommar, och det skulle ändå kunna vara något om det passar med semester, annars åker jag helst i höst så man hinner spara ihop lite cash :)
Destinationer

Afrika