Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Boende tips på Boracay?

Postat
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Boende på Boracay i MarsHej! Vi har äntligen bokat vår resa till Boracay och åker mellan 22/3 till 21/4 tänker även besöka Bohol och ett antal andra ställen.Men då det är första gången vi skall ditt efter 14 thailand besök:-) så tänkte jag fråga er experter vad ni kan rekommendera
tholakers1
Postat
Vi bodde borta vid station 3, på det lilla familjehotellet "357 Boracay". Absolut ingen lyx, men väldigt mysigt, prisvärt och allt man behöver egentligen. Personalen var supertrevlig och maten kanon. Kan rekommenderas. Dock hade de ingen pool, så vill man ha det så ska väl ett större resort

Postat
HejJoalle! tack för dinna tips, har faktiskt tittat på din sida tidigare och tycker den är jätte bra, boendet ser ut att vara vad vi är ute efter.
Kollade in 357s hemsida och priserna, ser att dom tar ca 1500pesos/pax menas det 1500per person? prutade ni på boendet?
Bode ni på andra ställen på boracay eller såg ni något som ni skulle tänka er att bo på så tipsa gärna.
Tack än en gång

Postat
Tjena, var på Boracay i våras och det är en riktigt nice ö men det är sjukt mycket fest där. Men det stället jag och ett par kompisar bodde på och som jag rekommenderar starkt är Frendz Hostel http://www.frendzresortboracay.com/ där hjälper dem med allt, väldigt trevliga ägare, det kommer nya backpackers dit varje dag och det är en skön atmosfär med lätt att träffa nytt folk.

Sebastian Svensson
Senast aktiv - från Växjö, Kronobergs län, Sverige
Postat
Hej sebbeosv!Tack för ditt tips, får en känsla av att boende är lite dyrare än i Thailnad när jag tittar runt på olika sajter, vi har aldrig bokat innan vi är på plats på tidigare resor utan har gått via stranden och frågat på dom ställena vi tycker se ok ut och sen är det givetvis

Postat
Hej! Här finns tips på boende på Boracay i olika prisklasser:

[link url=http://www.resafilippinerna.se/boracay/]http://www.resafilippinerna.se/boracay/[/link]

Vi bodde på lilla Beachcomber Hotel och tyckte att det var väldigt prisvärt. Rekommenderas!

Destinationer

Afrika