Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Frågor om att flytta till Australien

Postat
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Hej!Jag funderar på att flytta ner till Australien men har tusen frågor och har svårt att hitta hjälp som inte kostar skjortan, så jag tänkte testa min tur här.Jag funderar på att flytta till Melbourne - det verkar vara en helt fantastisk stad! Men hur hittar man lättast boende? Bör man
Postat
Hej Lacey!Va roligt att du funderar på Australien, det är ett helt underbart land!!Melbourne är väldigt fint och va min favorit stad definitivt, men jag tycker absolut inte att du ska hänga upp dig på ett ställe, börja i Melbourne om du vill men du kommer att vilja resa runt en hel del med.

Nina Markov
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Postat
å en sak till, jag tror att du ska skaffa din egen flygbiljett, det kommer definitivt bli billigare än att nån bokar den åt dig!

Nina Markov
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Tjenare!!
Jag funderar själv på att åka dit och bo där i ett år och håller med om att man har tusen frågor....men har några som jag känner har varit där och alla säger att de mesta odrna sig när man kommer dit som boende är väldigt svårt att ordna ifrån sverige.

Och ALLA säger att företag som fixar visum osv bara tar extra betalt för nått du kan fixa själv!!

Hoppas allt ordnar sig

Emily Nilsson