Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Kommentarer

Postat
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .

Hej!

Bra att ni förbättrar resdagboken! Jag hittar inte kommentarer som gjorts på våra resor. Vart har dem tagit vägen?

Mvh Anette

Postat

Kommentarerna är på gång, vi räknar med att alla gamla kommentarer är tillbaks innan helgen!

Admin Adminsson
Senast aktiv - från Taleigao, Goa, Indien
Postat

Jättebra att Resdagboken kommer igen. Har faktiskt övergivit den och skrivit min senaste resa på en blogg men går gärna tillbaka till Resdagboken om den fungerar. Undrar bara, om man kan skriva ut sina resor i pappersformat, finns en del i familjen som inte har dator men gärna vill ta del av våra resor.....

Barbro Becker
Senast aktiv - från Calp, Valencia, Spanien
Postat

Ja nu skall den fungera fint! Vi har faktiskt inte tagit fram någon bra mall för att skriva ut sin resa, men vi skall absolut göra detta!

Spännande med följare som inte har datur, hur brukar dessa personer göra för att få er resa? Berätta gärna hur ni använder det så skall vi se till att hitta en bra lösning!

Admin Adminsson
Senast aktiv - från Taleigao, Goa, Indien
Postat

Det är inte många som inte har tillgång till dator, men en del av våra äldre vänner och släktingar lever utan. Under resans gång har det tidigare gått att skriva ut vårt senaste inlägg och det har familjen gjort till dom som är intresserade av att följa vår resa. Till ett par av våra vänner har jag skrivit ut hela resan när jag kommit hem och det är väldigt uppskattat.
Jag hoppas verkligen att den möjligheten kommer att finnas....

Barbro Becker
Senast aktiv - från Calp, Valencia, Spanien
Postat
Var har alla kommentarer tagit vägen på tidigare resor?
Är det fortfarande inte löst?

Erik Ryd
Senast aktiv - från Nya Zeeland
Postat
Samma fråga här - när kommer man kunna se gamla kommentarer igen? Skulle ju varit löst för ca 1 år sedan?!

suspekt
Destinationer