Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Skriva ut en resa?

Postat
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .

Hur gör man ,hittar inget .

Postat

Det finns inte någon sådan funktion ännu. Detta är på G och vi räknar med att den är på plats under november månad!

Hej;
Nu då? Jag hittar fortf inget men längtar innerligt efter funktionen!
Status?
MVH Annie

Annie Viberg
Senast aktiv - från Gold Coast, Queensland, Australien
Postat

Det har dessvärre dragit ut på tiden och vi har ännu inte kunnat implementera funktionen att skriva ut en resa. Tillsvidare får man kopiera och spara sin resa i ett lokalt dokument på sin dator och skriva ut det på det viset men vi jobbar på att få till en bra funktion via Resdagboken.
Tack för tålamodet!

Postat
Eftersöker också denna funktion!

Fredrik Telemo
Senast aktiv - från Halmstad, Hallands län, Sverige
Hej Resdagboken!

Jag har oxå tidigare gillat denna funktionen och jag skulle bli gladare om den återkommer!
Då är min fråga...arbetar Ni på den eller???

Vänliga hälsningar från en "långvarig utnyttjare".
Malte

Senast aktiv - från Kristianstad, Skåne län, Sverige
Postat
Här kommer en till gammal Resedagbok:are so har 36 resor på dagboken som jag gärna vill ha ut på papper.
i övrigt vill jag säja att jag efter ett längre uppehåll på mitt dagbokande har jag börjat igen å den nya dagboken serut att funka bra, lite stabilare än den gammla.
STORT TACK

Leif Jonsson
Senast aktiv - från Sigtuna, Stockholms län, Sverige
Postat
Hej på er!Vi jobbar på den här funktionen och vill ta fram ett enkelt och bra sätt att skriva ut sina resor och bilder. Tack vare användare som ni som skrivit i tråden men även många som mailat oss har vi förstått att det här är något vi bör lägga extra krut på att få klart men än

Postat
Hej hej hallå igen resedagboken!Nu har det gått ytterligare en månad eller så, hur går det med funktionen att spara ner / ladda ner pdf av sina resor och bilder?Drömmen vore förstås att den kom snart, och eftersom det tagit så lång tid kan man inte annat än drömma om att den har

Annie Viberg
Senast aktiv - från Gold Coast, Queensland, Australien
Postat
Tack för alla bra förslag! Det är ju ni som ska använda funktionen så självklart är era förslag guld värda.Då det är ett stort jobb att flytta över hela resdagboken och få alla grundfunktioner att fungera som de ska har detta fått stå tillbaka, som ni säkert märkt. Vi vill hellre

Postat
Jag skulle även önska att kunna ladda ned min jordenruntsegling som var på 7 år. det gick ju tidigare när aftonbladethadde dagboken. Jag önskar öven bättre presition i funktionen var är du, nu blir det oftast fel.

Postat
Hej Mariekelll!Vi önskar att vi hade samma budget som Aftonbladet, då hade förändringar på sajten garanterat gått snabbare. :)Sen vi tog över har vi byggt om precis hela Resdagboken och vi jobbar fortfarande dagligen med att få den att bli så bra som möjligt. Planen att kunna erbjuda en

Postat
Inse att de inte kommer, den som driver sidan lever på reklamintäkter och bryr sig inte ,,, ni som tror annat titta in om en månad igen så ser ni att det kommer inte hända,,

Postat
Hej FlipFlops66Jag önskar att jag kunde säga att du har rätt i att vi lutar oss tillbaka och lever på reklamintäkter men så är inte fallet. Vi uppskattar givetvis de höga tankarna om Resdagbokens omsättning men det ser tyvärr inte alls ut så. :)Vi är ett litet team och har inte samma

Postat
Jag Marieke III väntar också på funktionen då det vore fantastiskt att kunna få min 7 år långa jordenruntsegling hemtankat som pdf. jag har nu fiberanslutning så det borde gå snabbt trots 1800 bilder.

Postat
Jag är även villig att betala en avgift för detta (om den inte är för hög)

Great job!

Vailancio Rodrigues
Senast aktiv - från Dona Paula, Goa, Indien
Hej!
Jag är jätteglad att ni räddade resdagboken! Känns väldigt roligt att kunna fortsätta använda sidan! Vill bara säga att jag också väntar tålmodigt på "skriv ut"-funktionen och att ni gör ett jäkla bra jobb!
Tack!

Anna Thellman
Senast aktiv - från Mallaig, Skottland, Storbritannien
Postat
Ja, kan vi användare få en statusuppdatering om funktionen "skriv ut".
Och hur tankar man ut alla bilder till egen dator? Jag har ca 730 bilder liggande på resdagboken?
Hur gör jag för att tanka över texter och bilder?
Vänligen

Senast aktiv - från Kristianstad, Skåne län, Sverige