Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Hur kan jag se hur många som läst mitt inlägg eller tittat på mina foton?

Postat 5 månader sedan
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Goodmorning!

Roligt att Ni lägger ner arbete på att sajten skall förbättras.
Jag har haft mycket nöja av den!!!

En fukktion som jag uppfattades fanns tidigare var...att jag kunde se hur många som läst mitt inlägg och tittat på mina bilder.
Hur funkar den inte idag?
När jag försökte lägga till e-postadresser...så tyckte jag att jag bara kunde lägga till en i taget?

Lycka till med Ert arbete!
Vänligen Malte
Posted 4 månader sedan
Hej Malte!

Den funktionen finns tyvärr inte idag men vi ska lägga till det så snart vi kan. Tyvärr har vi en del andra saker vi måste få ordning på först.
Man ska kunna lägga till flera e-postadresser som följare redan nu. Vad händer när du skriver i fler adresser i rutan på sidan "Mina följare" och "Lägg till med e-post" och klickar på "Lägg till"?
Hej!
Funktionen med "följare" har jag svårt att få till. Det det hoppar ofta ur och säger att sidan inte är tillgänglig. Jag tror bara jag har en följare som fungerar?
När jag lägger till "gamla" följare så får dom ingen e-post om att jag skrivit ett inlägg!
Jag startar nu en ny resa den 18/1 2017 till Sri Lanka...får se vad som händer...

Jag reser och Ni jobbar på!
Hej Igen!
Jag har själv beslutat/önskat att följa 4 st andra resenärer...från dessa får jag själv ingen påminnelse att de skrivit ett inlägg. Utan jag får själv gå in och läsa på deras sidor?
Vänligen
Hej igen Malte!

Det här låter inte bra, jag ska kika på vad som händer och ska be teknikerna om input.

Tack för återkopplingen!
Posted 1 månad sedan
Härligt...nu kan jag se hur många som varit inne och tittat på mitt inlägg!
Eller är det bara på inlägg som jag delar på Facebook?

Jag gillar utvecklingen...och att förbättringar sker i det tysta...vid min senaste resa till Sri Lanka tycker jag att uppladdning av bilder har blivit lättare...men ibaland kommer det upp två bilder av samma motiv...

Men mina tidigare synpunkter på att de andra resenärer som jag vill följa...så får jag fortfarande ingen information om  när de har skrivit inlägg?

Delningen på Facebook känns väl bra...men kan då läsarna även se hela min "resdagbok"?
Den känns enkel och jag gillar den!

Jag följer ert vidare...
Lycka till med Ert fortsatta arbete.

Posted 1 månad sedan
Ja nu har räknaren kommit på plats! :)

Vi kikar på följar-problemet och hoppas kunna lansera nya följar-sidan inom kort.

Bilduppladdningen skall fungera som förväntat, får du fortfarande dublett-bilder?

Tack! :)
Posted 1 månad sedan
Nu har vi även fått upp nya sidan för följare, spana gärna in den och säg vad ni tycker! :)
Destinationer

Afrika