Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Hur kan jag se hur många som läst mitt inlägg eller tittat på mina foton?

Postat 3 månader sedan
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Goodmorning!

Roligt att Ni lägger ner arbete på att sajten skall förbättras.
Jag har haft mycket nöja av den!!!

En fukktion som jag uppfattades fanns tidigare var...att jag kunde se hur många som läst mitt inlägg och tittat på mina bilder.
Hur funkar den inte idag?
När jag försökte lägga till e-postadresser...så tyckte jag att jag bara kunde lägga till en i taget?

Lycka till med Ert arbete!
Vänligen Malte
Posted 2 månader sedan
Hej Malte!

Den funktionen finns tyvärr inte idag men vi ska lägga till det så snart vi kan. Tyvärr har vi en del andra saker vi måste få ordning på först.
Man ska kunna lägga till flera e-postadresser som följare redan nu. Vad händer när du skriver i fler adresser i rutan på sidan "Mina följare" och "Lägg till med e-post" och klickar på "Lägg till"?
Admin Adminsson
resdagboken-support
Hej!
Funktionen med "följare" har jag svårt att få till. Det det hoppar ofta ur och säger att sidan inte är tillgänglig. Jag tror bara jag har en följare som fungerar?
När jag lägger till "gamla" följare så får dom ingen e-post om att jag skrivit ett inlägg!
Jag startar nu en ny resa den 18/1 2017 till Sri Lanka...får se vad som händer...

Jag reser och Ni jobbar på!
Malte
Senast aktiv - från Tangalle, Sydprovinsen, Sri Lanka
Hej Igen!
Jag har själv beslutat/önskat att följa 4 st andra resenärer...från dessa får jag själv ingen påminnelse att de skrivit ett inlägg. Utan jag får själv gå in och läsa på deras sidor?
Vänligen
Malte
Senast aktiv - från Tangalle, Sydprovinsen, Sri Lanka
Hej igen Malte!

Det här låter inte bra, jag ska kika på vad som händer och ska be teknikerna om input.

Tack för återkopplingen!

Nordamerika

Sydamerika

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!