Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Nya Resdagboken

Postat
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Jag,har skapat ny resa och i samband därmed publicerat inlägg, men hur kommer man inför att skriva fortsättningsvis. Hittar inga sökfunktioner e.dyl
Ulf Santesson
Uffe_LankaSarana
Senast aktiv - från Negombo, Västprovinsen, Sri Lanka
Postat
Om du är inloggad från datorn så finns det en knapp långt upp till höger, predvid din profilbild. Knappen heter "Skapa inlägg".

Om du är inloggad på mobilen kan du gå in i menyn, välja din resa och sedan skapa ett inlägg.

Vi skall se om vi kan hitta ett bra sätt att lyfta fram dessa knappar tydligare!
Admin Adminsson
Senast aktiv - från Taleigao, Goa, Indien
Postat
Halloy alla tomtar i supporten, jag är jätte lycklig "återvändare" till Resdagboken.
Den funkar ju, hurra, hurra.
Å så det bästa, " SUPPORTEN ÄR AKTIV, DEN LEVER"
Inga problem med att det kan ta lite tid att rättat till å utvekla hemsidan, bara man kan se att det är liv i grejerna.
Se, det var det inte i den gamla dagboken.
Nu kan jag resa till Afrika (blir min 37:de resa på Resedagboken), och i lungn å ro uppdatera dagboken, tack.
Å så en liten fråga: jag har 2 alias: "grabbhalva" och "lionkungen", kan man slå samman dem??
Inget stort problem, meeeen.
Välkommen tillbaka i mitt reseliv.

Leif Jonsson
Senast aktiv - från Lahtis, Finland
Postat
Tack och välkommen tillbaka, lionkungen! :)

Vad kul att se att vårt hårda slit blir uppskattat. Som du säger har vi fortfarande en hel del att jobba på men nu har vi en stabil grund att bygga vidare på Resdagboken för att få den som ni och vi vill ha den.

Maila till [email protected] så ska vi se vad vi kan göra åt dina konton. :)
Admin Adminsson
Senast aktiv - från Taleigao, Goa, Indien