Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Svårigheter att aktivera ny följare

Postat 4 månader sedan
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Jag har svårt med att justera några av mina följares e-post. Har försökt ta bort dem och lagt in dem igen. Då kommer inte namnet upp och jag kan inte verifiera e-post till iCloud. Hur går jag tillväga?
Kerstin Hjelm-Karlsson
Faludalkullan
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
Posted 3 månader sedan
Jag delar delvis Din uppfattning!

Men mitt stora problem är att de som jag vill följa, och själv har lagt till min adress, så kommer det inget meddelande om att de skrivit inlägg. Det saknar jag!

Malte
Jonny Persson
Senast aktiv - från Kristianstad, Skåne län, Sverige
Posted 3 månader sedan
En ny versino av följar funktionen är på G och kommer att lanseras inom kort! Vi skall då ha fått bukt på krångligheterna med att lägga till och hantera följare.
Posted 3 månader sedan
Är det det problemet som gör att jag inte kan bocka för vilka som ska få mina reseuppdateringar? Åker till Skottland på söndag och där är rätt många s k följare som jag inte vill ska få mejl om att jag har skrivit något (det vore väl inte hela världen i och för sig, men jag vill ju själv bestämma).

Nu hittar jag ingen funktion längre att bocka i eller av personer.

Även jag vill f ö passa på att tacka för den nya snygga designen!/Magnus
Ewa Och Magnus Sten
Senast aktiv - från Varberg, Hallands län, Sverige
Hej Magnus!

Om du går till sidan med dina följare så kan du välja vilka som ska få dina uppdateringar.
De av dina följare som har rutan "Aktiv" ikryssad kommer få dina uppdateringar, om du inte vill att någon ska få mail så kryssar du bara ur rutan.

Vad roligt att höra att du gillar designen. :)

Hej!

Japp, nu funkade det igen. Igår stod det bara "Aktiv sedan... (och ett datum när de började följa mig). Det fanns ingen ruta att bocka i eller av.

Tack för hjälpen. :)
Ewa Och Magnus Sten
Senast aktiv - från Varberg, Hallands län, Sverige
Vad bra!
Ja, vi jobbar kontinuerligt på sajten och just följarfunktionen har vi varit och petat en hel del på på sistonde. ;)
Ibland är det förändringar som kanske inte märks så mycket utåt och ibland är det nya funktioner som dyker upp. Vi ska göra vårat bästa för att hålla er uppdaterade på vad vi gör.

Hoppas du får en härlig Skottlandsresa och att du delar med dig av den här. :)

Destinationer

Afrika