Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Följare

Postat
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Hur fungerar egentligen funktionen med att ens vänner får mejl när jag uppdaterar min resedagbok? Jag tänker på det relativt nya med att man får bocka ur om man inte vill skicka till sina följare.

Går det inte iväg till någon då?

Och om man man har den ibockad, går det iväg till alla följare eller bara de som man har satt som "aktiva"?

Frågar då jag har några som jag inte vill ska behöva få melj om uppdateringar till mer än ett par resor då och då.
Ewa Och Magnus Sten
esmj
Senast aktiv - från Valencia, Valencia, Spanien
Halloj!

Följare som inte står som aktiva får inga mail om dina uppdateringar.

Om du skriver ett inlägg i en resa men inte vill skicka ut uppdateringar så räcker det med att du kryssar i att du inte vill att inlägget ska skickas till dina följare innan du publicerar.

Hoppas det bringade klarhet. :)
//supporten
Admin Adminsson
Senast aktiv - från Taleigao, Goa, Indien
Postat
Absolut, då vet jag. Tack för svaret! :-)
Ewa Och Magnus Sten
Senast aktiv - från Valencia, Valencia, Spanien
Hej

Jag har också en fråga angående följare - jag kna nämligen inte lägga till de?!
Det kommer bara meddelande att 'Följare har inte lagts till'...?!

Saknar också att alla kommentarer från den gamla sidan, på mina inlägg, är borta. Hade jag vetat att sånt skulle försvinna så hade jag printat/printscreenat samtliga innan.

/Chandra
Chandra
Senast aktiv - från Calcutta, Västbengalen, Indien
Hejsan Chandra,

Kontakta supporten på [email protected] så kan de hjälpa dig med att reda ut vad som händer med dina följare.

Angående alla kommentarer så ligger det i planeringen att lägga upp dem igen men det är ett stort arbete och vi har lagt prioriteringen på att få Resdagbokens grundfunktioner att fungera i första hand. Vår önskan var att bygga klart hela sajten innan vi gich live med den men då serverbytet var nödvändigt så hade vi inget val och fick bygga om sajten medans den var igång. Detta har gjort att vissa saker tagit längre tid än vi önskat och priotiteringarna blev lite omkastade. Kommentarerna till gamla inlägg kommer att komma tillbaka så snart vi har möjlighet att lägga upp dem.

Tack för era frågor och kommentarer. Det är guld värt att höra vad ni tycker är viktigt att vi lägger fokus på.

Admin Adminsson
Senast aktiv - från Taleigao, Goa, Indien