Jag var där 10 dagar i februari. Det finns två inlägg i min resedagbok om det. Jag stormtrivdes!Taroko National Park är ett ställe som taiwaneserna brukar åka till och det var riktigt sjysst.Det är ett mycket lättrest land och det är väldigt lätt att skapa närmare kontakter. Visserligen
Tack för att du tog tid att berätta om din resa (^_^) Det var väl just Taipei jag hade intresse utav att besöka, så jag får väl se om det blir av nån gång, ska läsa lite mer i din resedagbok.
Hej Jonas!Det är inte så många som åker till Taiwan, vilket är synd, för det är ett fascinerande land med en spännande och aktiv huvudstad. Jag har bott där i ungefär 1,5 år för några år sedan.Okay, jag vet inte om du är intresserad av konst, men det finns ett fantastiskt outdoor
Tack tack, är faktiskt rätt intresserad utav konst, allt inom design och konst, så tack för tipset, jag gillar också musiken och speciellt dramorna som kommer där ifrån.
Hej!Jag tillbringade drygt 10 dagar i Taiwan under maj månad och stortrivdes. Besökte en släkting som arbetade i Hscinshu och sedan reste vi runt ön med tåg. Taiwaneserna är mycket hjälpsamma, så språket var inget större problem. Besökte bl.a. Keelung, Fulung, Dali, Dasi, Tainan,