Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Frankrike - Nice - Antibes

Postat
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Hej :) Jag ska förmodligen flytta ner till Antibes nu i höst (sep-okt) då jag har blivit erbjuden ett jobb som au-pair. Ska ner och hälsa på nu 13-18 juni :) Nu undrar jag om det är några andra svenskar som ska ner i höst, till Antibes eller när liggande städer som Nice, Cannes, St
Postat
Jag ska till Nice i början av september ;) å e alltid på att lära känna nya männsikor!!

Hannah Hammer
Senast aktiv - från Örebro, Örebro län, Sverige
Postat
Hej! Jag ska till Nice å plugga i 13 veckor! 16 sep - 15 dec, så jag finns! hihi hade bra! //Hanna

Hanna Peterson
Senast aktiv - från Mjölby, Östergötlands län, Sverige
Hejsan!

Jag åker som Au Pair till Vallauris, som ligger mellan Nice och Cannes, i slutet av augusti och ska stanna där i minst ett år, och skulle tycka att det vore kul att träffa svenskar när jag är där! Det är alltid kul att skapa nya kontakter :) skriv på facebook eller adda min msn: [email protected], om ni är interesserade av att umgås något där, kanske ta en fika eller något! :)

Postat
Jaa, JAg befinner mig i Antibes just nu och söker jobb. Hade varit jätteroligt att träffa svenskar.

Mejla mig på [email protected] eller skicka ett meddelande här :)

Vi hörs ! :D

Sophia Snygg
Senast aktiv - från Antibes, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike
Postat
Hej, Jag är nere i Cannes och jobbar som au pair :) skulle också vara intresserad av att träffa lite folk här. Är helt ny här.

Postat
Min mail är [email protected] om ni vill så kan ni alltid höra av er :)

Destinationer

Afrika