i want to join illuminati in france/belgium/peru/uganda/uki/oman+2349032362340
torsdag 30 maj 2019 - Frankrike

@@@@@@@[email protected]@@@@Join illuminati today and become rich +2349032362340 in AUSTRALIA, BOTSWANA, BRAZIL, BRUNEI, BULGARIA,BURKINA FASO, BURMA, BURUNDI, CAMBODIA, CAMEROON, CANADA, CAPE VERDE, CENTRAL AFRICAN REPUBLIC, CHAD, CHILE, CHINA, COLOMBIA, COMOROS, CONGO, DEMOCRATIC REPUBLIC OF THE,

D-Day
fredag 26 april 2019 - Bayeux, Normandie, Frankrike

Idag gjorde vi klassikern ”Invasionsstränderna” som man kan läsa om i vilken guidebok som helst. Allt är sagt och gjort ...Började vid Pegasus Bridge där även invasionen började och slutade med den enorma krigskyrkogården i Omaha beach. Svårt att navigera mellan alla minnesmonument och

Gun Ström
strgu i Base Camp Jurbise
Love Spells in UAE | Call or Whatsapp & Get Spells +27789518085
tisdag 9 april 2019 - Rennes, Bretagne, Frankrike

Call & Whatsapp+27789518085 Website:http://solutiontemples.com Dr Ikhile GET PROBLEMS SOLVED BY (GREAT ASTROLOGER)World Famous Astrologer/Vashikaran, Spell Casters, Black Magic, White Magic, Real VOODOO LOVE SPELL  in USA, UK, CANADA, AUSTRALIA, Kuwait, UAE, GET BACK LOST LOVER AFTER DIVORCE,

Franskt återseende
söndag 3 februari 2019 - Nice, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike

Första februari, begav mig på min andra visum-resa, denna gången till Nice, sydfrankrike. Tog mig till flygplatsen utan problem, och kunde checka in smidigt. Resan gick bra, och väl i Nice utforskade jag transporten med tram till närheten av där jag skulle bo, varifrån jag vandrade sista

Josef Dagson
josef_elanga i Tunisien
Senast aktiv - från Tunis, Tunisien
Långlunch vid Centre de Pompedou
onsdag 3 oktober 2007 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Centre de Pompidou - med restaurang på taket 6 våningenUnderbart i solen! 3 timmars lunch med rosévin och en underbart god kall en.Utsikten var fantastisk!Äkta vara!Kryllade av fallosymboler i den här stan... :-) Eller är det min fantasi det är fel på :-)Ett besök på Peugeotbutiken

Stadsvandring
onsdag 3 oktober 2007 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Fotade, Tuuuut! Hoppade till och blev kallad till bilen. -Fotade du mig? Hm, nej!? (Fast jag förstår om hon trodde det...)Jag har tydligen inte varit ute i stora vida världen tillräckligt mycket... Hon ville tydligen inte göra reklam för sig själv och sin arbetsplats! Det hade kunna blivit

Le Restaurant de L'Entrecote
måndag 1 oktober 2007 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Första gången jag stått i kö för att komma in på en helt, ja nästan, vanlig restaurang. Häftigt ställe! Rekommenderas som en upplevelse! Kö i 30 min. När vi väl satt till bords tog det 2 sek. Servetrisen frågade well d, medium... Vi hade ju inte beställt. Aha det visade sig de hade ju

lördag 1 juni 1996 - Nice, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike

Jag var 14 år tror jag, och fick erbjudande om att ta flyget till Nice för att träffa min moster och hennes familj som var där och semestrade. Det var ett stort äventyr för mig i den åldern.Det började med att jag skulle flyga själv för första gången. En flygresa som dessutom

Helena Rosenqvist
HumlanR i Frankrike
Senast aktiv - från Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige
Dag 1 - Resdag
söndag 3 februari 2019 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Jag var lite seg med packningen då jag spelade brädspel hela kvällen igår. Jag hade dock plockat fram och bestämt till stor det vad jag skulle ha med. Men inte riktigt packat något alls. Jag hade ju gott om tid, vi skulle ju sticka först 11:45. Det blev ett litet race mot klockan men jag

Matthias Svegbrant
Zveg i Snesegling i Karibien
Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige
Kontakt via Gud
onsdag 2 januari 2019 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Jag sitter på flygplatsen i Paris. Jag åkte tidigt i morse och nu sitter jag och tänker på mina välsignade månader hemma. Det är fantastiskt vilket support jag känner ifrån min familj och vänner. Jag fick tre olika meddelande vid 3- tiden i natt när jag lämnade mitt hem, de önskade

Anneli Persson
Mercyships-anneli i Guinea 2019
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Base Camp Jurbise

Base Camp Jurbise

18 april 2019 - 1 maj 2019

När syrran med familj gör sin återresa till Kina lånar vi deras hus i Jurbise, Belgien. Vi bilar ner och målet är att göra utflykter i närområdet mixat med att få igång cykelbenen.

Mina dagar i Paris

Mina dagar i Paris

2 oktober 2007 - 7 oktober 2007

1 juni 1996 - 1 juni 1996

Jag minns inte riktigt när denna resa var, men gissar på sommaren 1996. Jag flög till Nice i Frankrike för att träffa Bittan & Vanne och deras båda söner, och bilade sedan hem med dem.

Snesegling i Karibien

Snesegling i Karibien

3 februari 2019 - 15 februari 2019

Lite segling o snorkling i Karibien.

Guinea 2019

Guinea 2019

2 januari 2019 - 29 april 2019

Jag kommer att göra min 8:de resa till världens största civila sjukhusfartyg och arbeta som operationssjuksköterska / teamledare på ögonoperation. Tack för att du följer min resa som volontär ombord.

Nice med barn och barnbarn

Nice med barn och barnbarn

11 augusti 2012 - 19 augusti 2012

Vi hyrde ett fantastiskt hus i utkanten av Nice och bjöd våra barn med respektive på en vecka där. Det enda barnbarnen som fanns på den tiden var Alice. Vi hade en jättemysig vecka!

Vilse i Europa del två

Vilse i Europa del två

24 oktober 2018 - 30 oktober 2018

Den här hösten är vi i lite tidsnöd när vi ska käre husbil en ner genom Europa. Så vi väljer den kortaste vägen och har valt att hyra parkeringsplats strax utanför Barcelona denna höst/vinter.

En minisemester i september

En minisemester i september

9 september 2018 - 25 september 2018

Tre länder ska vi avverka på två veckor, med den Spanska pärlan Barcelona som utgångspunkt. Därefter följer en sightseeing i omkringliggande sevärda städer och byar för sedermera korsa gränsen till den lilla bergsbyn la Valle där ett stundande Bröllop med fantastiska människor väntar. Avslutar resan med ett besök i den vackra bergskedjan Pyrenéerna, i suveräniteten Andorra!

Vin och kulturstudie

Vin och kulturstudie

9 september 2018 - 22 september 2018

En resa i vinets och kulturens tecken. Start i Madrid och upp genom Spanien, Frankrike samt Tyskland.

Tunisien

Tunisien

16 augusti 2018 - 21 juni 2019

Ett återseende av en bekant kontinent men ett nytt land.

Normandie, Frankrike
Nice, Provence-Alpes-Côte d'Azur, France
Star-studded Floor, Le Chemin Des Etoiles, Cannes, Provence-Alpes-Côte d'Azur, France
130
108
Parking Camille Jullian, Bordeaux, Aquitaine-Limousin-Poitou-Charentes, France
Parking Camille Jullian, Bordeaux, Aquitaine-Limousin-Poitou-Charentes, France
109
2 Place Camille Jullian, Bordeaux, Aquitaine-Limousin-Poitou-Charentes, Frankrike
109
140