Bretagne

Love Spells in UAE | Call or Whatsapp & Get Spells +27789518085
tisdag 9 april 2019 - Rennes, Bretagne, Frankrike

Call & Whatsapp+27789518085 Website:http://solutiontemples.com Dr Ikhile GET PROBLEMS SOLVED BY (GREAT ASTROLOGER)World Famous Astrologer/Vashikaran, Spell Casters, Black Magic, White Magic, Real VOODOO LOVE SPELL  in USA, UK, CANADA, AUSTRALIA, Kuwait, UAE, GET BACK LOST LOVER AFTER DIVORCE,

Rosa Granit och god mat
söndag 19 augusti 2018 - Perros-Guirec, Bretagne, Frankrike

ÅI Bretagne hade vi turen att hamna på en camping mitt i byn Perros-Guirec100 meter till centrum, 100 meter till beachen kuperat och vackert. Fascinerande med ebb och flod. Höjdpunkten var vandringen längs rosa granit kusten, långt blev det 1 mil. Otroligt vackert och  fascinerande  att se

Gunilla Gustafsson
GunLei i Rosa granit och slott
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
Etablering i Brest
söndag 6 september 2015 - Brest, Bretagne, Frankrike

Det är lite ironiskt, men sedan vi kom till det ökända regnhålet Brest har vi inte haft en droppe regn! Vi har så smått börjat etablera oss. Vi ligger inte långt från centrum, men själva stan, som är väldigt backig, ligger på en höjd ovanför hamnen, så vi får kånka oss upp för

Köa till restaurang och ostron i Cancal
fredag 7 augusti 2015 - Saint-Malo, Bretagne, Frankrike

Hallå! Torsdagskvällen ja, promenad i tio minuter till den lokala creperian/skalddjursrestaurangen,trodde inte våra ögon när vi såg hur jäkla mycket folk som var där,helt fullt ute och inne i restaurangen, folk som väntade ute vid klipporna och när vi gick igenom restaurangdelen stod det

Bila upp till bretagne
torsdag 6 augusti 2015 - Île-de-Batz, Bretagne, Frankrike

Bon jour,Vi har tagit oss upp till batz de mer i regionen bretagne i nordvästra frankrike. Det tog ca 4- 5 timmar att ta oss hit med hyrbil från bordeaux.vi tog en sväng förbi ön ill de rae (vissa kallar den ill de räv),en långsmal ö som ligger strax utanför la rochelle.Populärt

Stenhus, matjakt och en och annan historia
onsdag 29 juli 2015 - Carnac, Bretagne, Frankrike

Bonjour! Idag ska vi titta på förhistoriska stenar här i Carnac, i södra Bretagne. Det är soligt och vi ska ut i den lilla pittoreska byn för att äta frukost - åtminstone en gâteau breton - innan vi promenerar till Megaliterna. Dessa stenar här i Carnac är Frankrikes motsvarighet till

Klostret på ön
onsdag 9 juli 2014 - Saint-Rivoal, Bretagne, Frankrike

Idag gick vi upp lite senare och tog god tid på oss. Vi åkte sedan upp till Point de hoc där jag var igår. Resten ville se platsen :-) Vi parkerade på den stora parkeringen. De varnade med skyltar för inbrott i bilarna. Vi körde skotricket. Dra igen gardiner på alla fönster och ställ ut

Vilken seglingsdag
tisdag 10 juni 2014 - Trébeurden, Bretagne, Frankrike

Med tanke på våra morgonvanor så kommer vi inte komma fram till Lännersta på fem veckor, men vad gör det med seglarväder som idag. Vilken vind vi körde som snabbast över elva knop, det var soligt och fint hela dagen. Tyvärr är det kallt så det är inte precis shorts och linne som

Senast aktiv - från Strängnäs, Södermanlands län, Sverige
Vilken härlig dag på havet
onsdag 11 juni 2014 - Paimpol, Bretagne, Frankrike

Start i ottan för att komma ur hamnen innan den stängs. Väl ute i havet, snabbt konstaterande att något Guernsey idag är det inte tal om. När motströmmen är större än vinden så går det inta att komma så långt. Varmare idag och strålande sol, alltså på med shorts, linne och

Lort Frankrike
måndag 9 juni 2014 - L'Aber Vrac'h, Landéda, Bretagne, Frankrike

Frankrike må vara hur avancerat som helst när det gäller mode, mat och kultur men vad gäller renlighet och ta tillvara på miljön är de på botten av ligan. Idag på morgonen, när jag konstaterat att toaletterna i hamnen för vår dyrt betalda båtplats inte gick att använda på grund av

Rosa granit och slott

Rosa granit och slott

8 augusti 2018 - 1 september 2018

Utforska nya platser i Frankrike som vi varit nyfikna på och sluta med lite bubbel om tiden tillåter

Roadtrip från Bordeaux till Paris via kusten

Roadtrip från Bordeaux till Paris via kusten

3 augusti 2015 - 11 augusti 2015

Paradis-Ina och Johan på (tåg)luffen

Paradis-Ina och Johan på (tåg)luffen

24 juli 2015 - 26 augusti 2015

Drömresan är här! Vi ska ut på tidernas strapats i Europa, tillryggalägga cirka 500 mil tågräls och besöka minst sju länder. På den här dagboken kan du följa oss från startpunkten, Lucky Lake Hostel i Amsterdam, till slutdestinationen, allas vår Raoul Wallenbergs Budapest. På återseende! /Ina och Johan

Med Prima Vera till Medelhavet

Med Prima Vera till Medelhavet

1 januari 2020 - 1 januari 2020

Europa m husbil sommar 2014

Europa m husbil sommar 2014

25 juni 2014 - 15 juli 2014

Resa till Normandie i Frankrike genom Tyskland, Holland och Belgien med vår nya husbil.

TakingDixieHome

TakingDixieHome

2 juni 2014 - 7 juli 2014

Dag och jag skall segla hem vår nyinköpta X-34 Yacht från Pornichet Frankrike till Saltsjöboo Sverige. Hoppfullt får vi sällskap av släkt och vänner del av vägen.

Höst 2013

Höst 2013

1 september 2013 - 10 december 2013

Efter en underbar sensommar i augusti vaknar vi den första september av att utemöblerna blåser omkull på altanen. Vinden virvlar runt gula löv och det går vita gäss på havet. Dags att påbörja hösten!

PÅ RESANDE TASS IGEN

PÅ RESANDE TASS IGEN

29 augusti 2012 - 26 november 2012

Med fyra tassar och åtta hjul i Provance

Bretagne, Frankrike 2012

Bretagne, Frankrike 2012

20 juni 2012 - 1 juli 2012

Min kompis och jag ska hyra bil på CDG och sen köra till Bretagne.

Rennes, Frankrike

Rennes, Frankrike

24 juni 2012 - 20 juli 2012

Efter att ha fått ett stipendium ger sig Erika ut på en spännande resa till Rennes i Frankrike för att studera.

Gunilla Gustafsson
GunLei