Båtluff i grekland
söndag 12 januari 2020 - Aten, Attika, Grekland

Härlig båtluffning i Grekiska ö världen och några avslutande kulturella dagar i Athen.

Anna Lickander
lickander i Grekland
Senast aktiv - från Hermanus, Västra Kapprovinsen, Sydafrika
Sol, bad, cykel och vandring på Kreta
söndag 29 december 2019 - Kreta, Grekland

Vandrade samariaravinen och trampade mountainbik upp för några berg. Däremellan lata stunder på en solstol.

Anna Lickander
lickander i Kreta
Senast aktiv - från Hermanus, Västra Kapprovinsen, Sydafrika
St Nicolas fästning
onsdag 25 september 2019 - Rhodos, Egeo, Grekland

Staden Rhodos är belägen på öns nordliga spets och utgör platsen för den antika och moderna handelshamnen.  Staden är en perfekt utpost för handel, eftersom det ligger beläget nära havet.När man kommer in till Rhodos gamla by, kan anor från medeltiden dock skådas, genom den enorma

Vanessa Öhrström
nessaliten i Mormors 80-års resa till vackra Rhodos
Senast aktiv - från Rhodos, Egeo, Grekland
ALL-inclusive, konkurs, och familjeresa.
måndag 23 september 2019 - Rhodos, Grekland

Rhodos har bjudit på många soliga dagar, snittat 30 C, väldigt behagligt. Eftersom vi har ALL- inclusive och är i ett sällskap med barn, äldre och gravida så har vi spenderat den mesta tiden på Hotellet. Smart line cosmopolitan, är där vi bor och de ligger ett stenkast från Havet och

Vanessa Öhrström
nessaliten i Mormors 80-års resa till vackra Rhodos
Senast aktiv - från Rhodos, Egeo, Grekland
Firade svärmor 60 år
torsdag 5 september 2019 - Rhodos, Egeo, Grekland

En resa med 9 vuxna och 7 barn, charter för hela slanten.

Frida Bjersander
Mini o Frida i Grekland, Rhodos
Senast aktiv - från Norrköping, Östergötlands län, Sverige
Uppe före tuppen
lördag 29 juni 2019 - Santorini, Grekland

02.40 ringde klockan vi skulle ta en transferbuss till flygplatsen. Tio minuter senare ringer hotellreceptionen och säger att vår bil är där! Lätt panik infinner sig men vi hade ju bestämt kl 03.00!!! Transfer funkade utmärkt, fluäyget lite försenat till Arlanda, men vi hade tagit höjd

Olivia fyller 14!
tisdag 25 juni 2019 - Amorgos, Egeo, Grekland

Idag fyller Olivia 14!!! Vi firade henne först med mango, juice och stekt ägg på sängen. Klockan 10 kom hotellägaren Spyros upp och meddelade att leveransen var klar. Vi fick en god cheesecake! Vi tog det lugnt efter det och blev nedskjutsade av Spyros till hamnen runt 12.30. Vi hämtade

Dyra våfflor
onsdag 26 juni 2019 - Thera, Egeo, Grekland

Vi badade vid poolen och i havet idag. Riktigt skönt härliga vågor i havet men rejält svårt att komma ut eftersom man stod på en hal stenbotten.På kvällen tog vi bussen till Fira. Vi åt på en restaurant med utsikt mot solnedgången priserna bar därefter... våfflor för 14 EUR! Efter mat

Busstur till Oia
torsdag 27 juni 2019 - Thera, Egeo, Grekland

Idag tog vi det lugnt vid poolen på hotellet hela dagen. På kvällen bestämde vi oss för att åka till Oia med buss. Vi promenerade till bussstationen väl där var det lika stort kaos som vanligt bussar överfulla, varmt... vi kom med en buss som tog oss till Fira väl där bytte vi buss för

Amorgos
fredag 21 juni 2019 - Katápola, Grekland

Igår anlände vi till Amorgos med färjan vid 4 tiden , det kom en minibuss från hotellet som hämtade upp oss och några andra. Vi lade in våra grejer på hotellet och hyrde sedan en bil för att kunna ta oss till olika ställen på Amorgos. Idag gick vi upp runt 9 och åt frukost för att

12 september 2018 - 20 september 2018

15 augusti 2016 - 21 augusti 2016

Mormors 80-års resa till vackra Rhodos

Mormors 80-års resa till vackra Rhodos

18 september 2019 - 25 september 2019

En familjesemester, med avsikt att fira vår kära mormor på 80-års dagen. All inclusive, 4 **** hotell och nära havet.

Öluff Grekland 2019

Öluff Grekland 2019

12 juni 2019 - 29 juni 2019

Äntligen ska vi åka till Grekland! Öluffa, med bad sol och god mat.

Kalymnos, Grekland

Kalymnos, Grekland

1 juni 1998 - 14 juni 1998

Jag kommer inte ihåg exakt när denna resa var, men jag gissar på sommaren 1998. Jag reste till Kalymnos med Linda, där vi fick betalt som au pairer.

Zakynthos, Grekland

Zakynthos, Grekland

1 juni 1994 - 14 juni 1994

En charterresa till Zakynthos i Grekland med mamma, brorsan och Annlo. Jag kommer inte ihåg exakt vilket år denna resa gjordes så jag har chansat på 1994.

Grekland, Egina

Grekland, Egina

1 juni 1992 - 14 juni 1992

Chartersemester till Egina med mamma, brorsan och Therese. Är lite osäker på årtalet så jag har höftat.

Athen över en långhelg

Athen över en långhelg

9 juli 2016 - 12 juli 2016

Vi reste till Athen tillsammans med Berith och Mats, Jerry och Rebecka. Vi bodde strax utanför Athen, nära stranden och hade några riktigt slappa och härliga dagar.

Gert fyller 60 år - till Kreta med barn och barnbarn

Gert fyller 60 år - till Kreta med barn och barnbarn

6 september 2014 - 11 september 2014

Gert fyller 60 - och vad passar väl bättre än att fira födelsedagen med barn, respektive och barnbarn på ett Ving all-inclusive på Kreta! Vi hade en jättetrevlig vecka där! Gert och jag bodde i en trevlig lägenhet med poolen direkt utanför terrassen. Där hängde vi allihopa stor del av dagen. Barnen med familjer fick vars en lägenhet lite utspridda här och där. Frukosten och middagen pt vi tillsammans. Annars rådde var ochen om sig själv men det blev ändå att vi var tillsammans stor del av tiden.

Christer
Chrisbi