Paros

Dag 2 paros upptäckningafärd
fredag 29 juni 2018 - Paros, Egeo, Grekland

Vi beslöt oss att utforska ön på dag 2. Lättast att ta sig runt här är med scooter, Dvs moppe. Till mammas stora skräck. Men vad fasiken man måste ju riskera lite för att leva 🤪😜Johan började köra och jag satt på bakom. Efter 10 min av skräckupplevelse insåg jag att detta går

Senast aktiv - från Adamantas, Grekland
Dag 1 Paros
torsdag 28 juni 2018 - Paros, Egeo, Grekland

Vi vaknade kl 9 och tog oss ner till frukost,här fanns 8st marmelader och hemgjord honung, grekyoghurt, frukt, flingor bröd och lite pålägg.. massa färsk frukt.. mums. Vi höll oss på förmiddagen vid poolen, läsandes bok, badandes och solandes. Det var såå skönt! Till och med Jenny

Resedag
onsdag 27 juni 2018 - Paros, Egeo, Grekland

På tisdagkvällen blev det en ciao ciao pizza på västmannagatan. Kl 03.25 ringde klockan och vi begav oss med våra vandringsryggsäckar mot Arlanda. Resan dit gick enkelt och smidigt. Johan hade redan checkat in oss så vi skulle bara lämna in bagaget. 45 min stod vi i kö! Var en hel

Grekisk ö-hoppning

27 juni 2018 - 13 juli 2018

Paros-Naxos-Amorgos-Milos Here we come!