Agia Marina

ehenningsson i Crete, Greece
Senast aktiv - från Protaras, Cypern
Agia Marina
lördag 18 mars 2017 - Agia Marina, Kreta, Grekland

Caldera village var ett bra hotell med sköna sängar och gratis aircond men backen upp till hotellet gör att vi inte skulle välja det igen, man gick inte fram och tillbaka i onödan! Stranden var fin men byn kändes stressig med högtrafikerad väg rakt igenom. Tufftuff tåget var trevligt men

torsdag 29 juli 2010 - Agia Marina, Kreta, Grekland

Kreta 2 v.

Niklas, Malin, Ebbe, Elis & Irma Wingren
NiklasMalin i Kreta
Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige
Kreta - Del 5
fredag 3 oktober 2014 - Agia Marina, Kreta, Grekland

Kreta Del 5 1 oktober Gästerna på detta hotellet är nu väldigt soltörstiga efter ett par dagar inomhus så det gällde att ge sig ner till poolen tidigt idag för att få en solstol. Det känns som vissa var ute i ottan och "paxade" en solstol för vi hade nog alla koll på att det skulle bli

Kreta - Del 4
onsdag 1 oktober 2014 - Agia Marina, Kreta, Grekland

Kreta Del 4 28 september Ytterligare en dag med dåligt väder och det är SÅÅ tråkigt. Bortsett från kvällens middag så har jag bara varit utanför dörren en gång under hela dagen och det var när vi gick ner till hotellets spa. Vi testade fishspa för första gången och det kändes en

Kreta - Del 3
lördag 27 september 2014 - Agia Marina, Kreta, Grekland

Kreta Del 3 25 september Idag började vi dagen med ett besök på stranden eftersom det aldrig blev av att vi gick dit igår. Sofia och jag låg visserligen vid poolen en liten stund medan mamma och pappa gjorde sig i ordning och det räckte för att bli totalt genomsvettig. Det blåste inte

Kreta - Del 2
onsdag 24 september 2014 - Agia Marina, Kreta, Grekland

Kreta Del 2 22 september Idag har jag inte känt mig på topp och då är det mycket skönt att ta det så lugnt som vi gör på denna semestern. Vi spenderade som vanligt förmiddagen och delar av eftermiddagen vid poolen. Det har varit strax över 30 grader och bara det tar på min energi. Efter

Kreta - Del 1
måndag 22 september 2014 - Agia Marina, Kreta, Grekland

Kreta Del 1 Hela familjen Karlsson ska resa utomlands tillsammans för första gången på många många år och det bär av till Kreta. Denna gången är det Sofia och jag som ordnat allt och det är vår present till mamma och pappa som fyllde 70 år tidigare i år. 18 september Strax efter kl.

Framme
söndag 26 maj 2013 - Agia Marina, Kreta, Grekland

Nu ar vi framme pa Kreta. Taxin kom klockan 4 i morse och Kasper har varit oandligt tapper. Resan gick bra, och vi har hunnit ata lunch vid havet, bada i poolen och ata middag pa en riktig grekisk taverna (med Retsina givetvis). Vid 15.30 var det 30 grader i skuggan, och nu pa kvallen ar det runt

Anna Ingerloo
Ingerloo i Kreta med två barn
Dag 14 - Hemfärd
torsdag 19 augusti 2010 - Agia Marina, Kreta, Grekland

Dax för färden hem som skulle ta ett tag visade det sig! På Chania flygplats staplade de upp oss som barn i skolans matkö där vi fick stå i drygt en timme. Många klagade o uttryckte meningar som att de aldrig skulle åka med Fritidsresor igen. Vi höll humöret uppe o visste bättre än

Maria Jönsson
Lajs31 i Kreta
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige

17 juli 2016 - 24 juli 2016

Kreta, Agia Marina (GR).

Kreta, Agia Marina (GR).

16 juni 2016 - 23 juni 2016

Agia marina, Atlantica caldera village. Jag, Lotta, Sebbe och Aaron.

18 september 2014 - 2 oktober 2014

Kreta med två barn

Kreta med två barn

26 maj 2013 - 2 juni 2013

Första resan med barnen och jag planerar för fullt. Efter att ha drällt runt i världen på egen hand i så många år så är det nu dags att påbörja andra varvet tillsammans med Kasper, snart 5 år, och Freja, 7 månader. För säkerhets skull följer min mamma och lillebror Jakob med också :-)

29 juli 2010 - 12 augusti 2010

Två veckors skön badsemester för hela familjen i Agia Marina på Kreta.

5 augusti 2010 - 19 augusti 2010

Två veckors underbar resa till härliga Grekland, som definitivt tillhör en av mina favoritland med dess underbara natur, historik o ej att förglömma gudomliga mat. Vi tänker oss en resa med massor av det goda blandat med sol o bad, samt någon äventyrs tripp.

19 juni 2010 - 3 juli 2010

Två veckor i värmen...oohh