Makry Gialos

Födelsedagen - hurra!
måndag 8 september 2014 - Makry Gialos, Kreta, Grekland

Vi väckte Gert på morgonen med champagne och jordgubbar! Vi hade oxå beställt en lagerkrans, som vi tvingade honom att bära hela dagen. Han var måttligt förtjust i det...Kvällen tillbringade vi på en jättemysig liten restaurang uppe i bergen, som jag bokat tidigare. En trevlig och

En härlig vecka i solen!
söndag 6 september 2015 - Makry Gialos, Kreta, Grekland

Vilket bra boende! Ving all-inclusive, Ocean Beach Club, ”ett designhotell med avslappad atmosfär”. Pooler, barnpoolen, baby-pooler, gym, strand, restauranger, barnaktiviteter och allt inom bekvämt avstånd. Alla stortrivdes och vi hade en underbar vecka där!

Gert fyller 60 år - till Kreta med barn och barnbarn

Gert fyller 60 år - till Kreta med barn och barnbarn

6 september 2014 - 11 september 2014

Gert fyller 60 - och vad passar väl bättre än att fira födelsedagen med barn, respektive och barnbarn på ett Ving all-inclusive på Kreta! Vi hade en jättetrevlig vecka där! Gert och jag bodde i en trevlig lägenhet med poolen direkt utanför terrassen. Där hängde vi allihopa stor del av dagen. Barnen med familjer fick vars en lägenhet lite utspridda här och där. Frukosten och middagen pt vi tillsammans. Annars rådde var ochen om sig själv men det blev ändå att vi var tillsammans stor del av tiden.