Stalos

Lördag Em
lördag 18 maj 2013 - Kato Stalos, Stalos, Kreta, Grekland

Ja, det blev en lyckoträff med sista bokningen. Vi fick rummet redan kl 11:00 när vi kom (chansade) och vi berättade att vi tänkte lämna rummet redan kl 21:30 på kvällen. Vi hade en heldag ensamma vid poolen och stranden nedanför. Hotellet öppnade för säsongen i dag, så det hade inte

Hotel Panorama
fredag 1 juni 2012 - Kato Stalos, Stalos, Kreta, Grekland

Vårt hotell i Kato Galatas, 8km från Platanias. Vår första gemensamma resa gick alltså hit, en vanlig charterresa bokad genom Apollo. Det var också första gången för oss båda med all inclusive så mycket tid tillbringades på hotellområdet då vi åt buffé dagen lång, testade olika

Isac Freijd
IsacOvic i Kreta - Kato Galatas
Senast aktiv - från Värnamo, Jönköpings län, Sverige
Försummad resedagbok
tisdag 24 augusti 2010 - Kato Stalos, Stalos, Kreta, Grekland

Jag inser vad jag har försummat denna resedagbok, vilket är väldigt synd - det hade varit kul att se i efterhand vad jag skrivit och vad som skett här under säsongen! Allt är sig likt här nere, efter att jag varit hemma i Sverige på semester. Vi fick våra hemresedatum häromdagen, och jag

Kreta Maj

Kreta Maj

11 maj 2013 - 19 maj 2013

Hej! Nu blir det en liten kortis till Kreta istället för till Kalamata som var planerat. Langley ställde in flyget från Gbg pga för få resande?! Däremot har dom ett nytt flyg på morgonen dagen efter men inga endast-flygbiljetter går att köpa till den rutten.?!? Hursomhelst så var vi inställda på att resa till Grekland och hittade ett litet fynd till Agia Marina på Kreta. Det är charterpaket för ovanlighetens skull, men bokade till en flygbiljett och hotell separat till en jobbarkompis (Anncha) som vi ska släpa runt och visa några platser som vi gillar. Hoppas solen skiner på oss för vi behöver lite sol o värme (vilket övriga befolkningen i Sverige också behöver). Eva o Tommy

Kreta - Kato Galatas

Kreta - Kato Galatas

1 juni 2012 - 8 juni 2012

Vår första gemensamma resa utanför Norden! "Studentresa"

Säsong 2: Kreta (igen)

Säsong 2: Kreta (igen)

4 mars 2010 - 20 oktober 2010

Min andra säsong som reseledare blir på Kreta, igen.