Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

lunch with a view
måndag 16 december 2019 - Malaysia

Fotboll på stranden, bad i poolen och härlig lågbudget lunch på balkongen med utsikt

Ny dag
måndag 16 december 2019 - Malaysia

Vaknar till bättre väder idag, betydligt ljusare och solen vill titta fram ca 28 grader. Vår jetlag börjar oxå släppa så nu är vi på banan. Det är fantastiskt fint här alla små bungalows och reception och restauranger står på pelare i vattnet. I duschen blickar du ut över

Igår...
söndag 15 december 2019 - Wellington, Kiriwhakapapa, Nya Zeeland

Christer speaking....så skull vi iväg för att kolla in en sälkoloni strax söder om stan, det tog en stund att leta sig fram då navigatorn vi har lever ett eget liv, den vill skicka oss in i berget eller ut i havet eller så tystnar fanskapet helt å hållet....... Men vi hittade rätt till

Verkade inte bli text till bilderna jag på ut

Idag vaknade vi till regn igen, hotellet erbjuder buss tur intill KLCC dvs Kuala Lumpur City Center så vi gick omkring där i nån timme, gigantiskt köpcenter med en massa märkes butiker och tur man inte gillar shopping annars hade man lätt bränt pengar där. Blev dock kaffe på Starbucks och

Dag 7 & 8 - Malapascua
söndag 15 december 2019 - Daanbantayan, Centrala Visayas, Filippinerna

Lördag 14/12Har sovit så himla gott inatt som jag inte gjort på länge o kände mig både utvilad o mkt bättre när jag vaknade. Efter frukost spenderade jag 1 h på stranden, mer än så vågar jag inte utsätta min kritvita kropp för solen. Sen laddade jag upp gårdagens inlägg på

Avresan
lördag 14 december 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

En smått omtumlande start på resan när Olle helt plötsligt dryker upp och Jocke föreslår att vi ska gå ner i kapellet och gifta oss. Så blev det och en härlig start på resan. Sen visade det sig att planet var försenat med 5,5h så det blev en lång väntan på Arlanda innan vi äntligen

Anna Hammarin
Annahamma i Thailand julen 2019
Senast aktiv - från Backaryd, Blekinge län, Sverige
Ute på revet
söndag 15 december 2019 - Cairns, Queensland, Australien

Så fantastisktNu är vi helt utmattade efter en heldag ute på barriärrevet. Snorkling och Seabob's.Fantastiskt välordnat av Reef Magic med lunch och utrustning.

Clas West
cow i West goes Aussie
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
24 hour party people
söndag 15 december 2019 - Taipei, Taipei, Taiwan

Att det skulle vara resan och inte målet stämmer i vissa fall, men absolut inte denna första resdag där vi tagit oss från Skandinavien till Orienten. Vi började i bil från Halmstad 05.00 för att timmen senare byta till tåg i Helsingborg för att ta oss till Kastrup. En snabb och smidig

Tr
Kakihara i There and back again
Senast aktiv - från Taipei, Taipei, Taiwan
Full Moon Party och flax med rum
söndag 15 december 2019 -

Hej!Dags för ny uppdatering.Full Moon Party - ett av ca 5 delmål av resan! Och det var en häftig upplevelse! Mängder med folk från världens alla hörn, tjôta med folk från Sverige, Danmark, Norge, Finland, Wales, Tyskland, Frankrike, Ryssland, Nya Zeeland, Venezuela, Chile, Argentina

Markus Hulander
Hulander i Thailand med Fullmoon Party
Senast aktiv - från Koh Jum, Krabi, Thailand
Påväg
lördag 14 december 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Vart vaken hela natten och hostat, men nu har jag kört till Arlanda och har precis passerat sista pass o boarding stationen o inväntar nu att stiga på planet. Pratat med barnen, för att säga hejdå, saknar dom redan så himla mycket!! ❤ just nu känns fem veckor som en evighet. Försöker

Lägenhetsbyte 🏡

Om du vill bo billigare, större eller närmare jobbet så kan du ta hjälp av sajten BytBostad för att göra ett lägenhetsbyte.

Lägenhetsbyte

Länken öppnas i ett nytt fönster