Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Höga berg
onsdag 23 oktober 2019 - Tbilisi, Georgia, USA

Ligger här i rum 105 på Hotel Sharden i centrala Tbilisi. Vi har precis kommit tillbaka från en middag på restaurang. Klockan 1 inatt, lokal tid, ska vi checka ut och 04.15 lyfter vårt plan mot Riga och därefter visare till Kastrup.Det är skittider minst sagt. Kanske lyckas vi få några

Ewa Och Magnus Sten
esmj i Georgien och Armenien
Senast aktiv - från Jerevan, Armenien
Resan börjar närma sig slutet

Nu sitter vi på flygplatsen i Christchurch och väntar på att få flyga till Auckland och sedan vidare till Hongkong, Helsingfors och sedan Göteborg. Förhoppningsvis är vi hemma omkring 19:40 i morgon. Blir en tuff flygresa på 26 timmar. Tur att det är på vägen hem nu. Då kan man bara

evaragnvald
EvaRagnvald i RWC2019 Japan
Senast aktiv - från Christchurch, Canterbury, Nya Zeeland
Bananrundan
söndag 20 oktober 2019 - Alanya, Turkiet

Ca 18000 steg.

Vandring med Famtours
onsdag 23 oktober 2019 -

Ca 100 km norr om Alanya. Med ca 45 internationella deltagare. En av mina fina vandringar i Turkiet.

Tisdag 191022 New York
tisdag 22 oktober 2019 - New York, USA

Tisdag 191022 New YorkIdag blev det besök vid FN-huset och rundvandring med guide där.Intressant att vandra runt och besöka dom salar som man brukar se på TV.Bl.a salarna där säkerhetsrådet och generalförsamligen sammanträder. Det ger onekligen ett nytt perspektiv på FN när man varit

Måndag 191021 New York
måndag 21 oktober 2019 - New York, USA

Måndag 191021 New YorkEfter frukost blev det promenad till Hudson Yard och därifrån promenerade vi hela Highline. Highline är en nedlagd, uppbyggd järnväg som använts för transporter till bl a Meat Packing District. Järnvägen är omgjord till promenadstråk med planteringar, träd

Söndag 191020 Eskilstuna - New York
söndag 20 oktober 2019 - New York, USA

Söndag 191020 Eskilstuna - New YorkBilresa till Arlanda gick utan bekymmer liksom incheckning och ombordstigning.Sen började bekymren...  Någon klantskalle körde in i lastluckan när han skulle lasta planet vilket gav till resultat en 3 timmars försening sittandes i planet på plattan. När

Onboarding i Texas
lördag 19 oktober 2019 - Lindale, Texas, USA

För ett år sedan så hade jag ett samtal med min chef, Missy och hon uppmuntrade mig att gå onboarding kursen på huvudkontoret, strax utanför Lindale i Texas. Jag var helt inställd på detta, men efter ett samtal med vår personalchef i mars detta år, gjorde att jag bestämde mig för att

Onboarding i Texas
lördag 19 oktober 2019 - Lindale, Texas, USA

Cowboy kyrkan i Tyler
måndag 21 oktober 2019 - Tyler, Texas, USA

Denna morgon åkte jag och 4 andra från vår onboarding grupp till ”cross brand cowboy church, en cowboy kyrka i Tyler. Det var en kyrka stor som en hockey arean och den fylldes med cowboys med jeans, boots and stora cowboy hattar. Det är intressant att de hittat sin nisch, cowboys med fyll

Lägenhetsbyte 🏡

Om du vill bo billigare, större eller närmare jobbet så kan du ta hjälp av sajten BytBostad för att göra ett lägenhetsbyte.

Lägenhetsbyte

Länken öppnas i ett nytt fönster