Verkade inte bli text till bilderna jag på ut

Idag vaknade vi till regn igen, hotellet erbjuder buss tur intill KLCC dvs Kuala Lumpur City Center så vi gick omkring där i nån timme, gigantiskt köpcenter med en massa märkes butiker och tur man inte gillar shopping annars hade man lätt bränt pengar där. Blev dock kaffe på Starbucks och

Lotta
Lottahun i Jul & Nyår i Malaysia
Senast aktiv - från Byske, Västerbottens län, Sverige
Dag 7 & 8 - Malapascua
söndag 15 december 2019 - Daanbantayan, Centrala Visayas, Filippinerna

Lördag 14/12Har sovit så himla gott inatt som jag inte gjort på länge o kände mig både utvilad o mkt bättre när jag vaknade. Efter frukost spenderade jag 1 h på stranden, mer än så vågar jag inte utsätta min kritvita kropp för solen. Sen laddade jag upp gårdagens inlägg på

Avresan
lördag 14 december 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

En smått omtumlande start på resan när Olle helt plötsligt dryker upp och Jocke föreslår att vi ska gå ner i kapellet och gifta oss. Så blev det och en härlig start på resan. Sen visade det sig att planet var försenat med 5,5h så det blev en lång väntan på Arlanda innan vi äntligen

Anna Hammarin
Annahamma i Thailand julen 2019
Senast aktiv - från Backaryd, Blekinge län, Sverige
Ute på revet
söndag 15 december 2019 - Cairns, Queensland, Australien

Så fantastisktNu är vi helt utmattade efter en heldag ute på barriärrevet. Snorkling och Seabob's.Fantastiskt välordnat av Reef Magic med lunch och utrustning.

Clas West
cow i West goes Aussie
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
24 hour party people
söndag 15 december 2019 - Taipei, Taipei, Taiwan

Att det skulle vara resan och inte målet stämmer i vissa fall, men absolut inte denna första resdag där vi tagit oss från Skandinavien till Orienten. Vi började i bil från Halmstad 05.00 för att timmen senare byta till tåg i Helsingborg för att ta oss till Kastrup. En snabb och smidig

Tr
Kakihara i There and back again
Senast aktiv - från Taipei, Taipei, Taiwan
Full Moon Party och flax med rum
söndag 15 december 2019 -

Hej!Dags för ny uppdatering.Full Moon Party - ett av ca 5 delmål av resan! Och det var en häftig upplevelse! Mängder med folk från världens alla hörn, tjôta med folk från Sverige, Danmark, Norge, Finland, Wales, Tyskland, Frankrike, Ryssland, Nya Zeeland, Venezuela, Chile, Argentina

Markus Hulander
Hulander i Thailand med Fullmoon Party
Senast aktiv - från Koh Jum, Krabi, Thailand
Påväg
lördag 14 december 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Vart vaken hela natten och hostat, men nu har jag kört till Arlanda och har precis passerat sista pass o boarding stationen o inväntar nu att stiga på planet. Pratat med barnen, för att säga hejdå, saknar dom redan så himla mycket!! ❤ just nu känns fem veckor som en evighet. Försöker

Johanna Öhman
Johanna_Halie_Kayla i Kenya 2019-2020
Senast aktiv - från Arlanda, Stockholms län, Sverige
Fredag 13 december
lördag 14 december 2019 - Asunción, Paraguay

Fredag 13 decemberLuciadagen. Efter frukost letade vi efter en resebyrå som sålde bussbiljetter men fick beskedet att de bara kunde köpas vid bussterminalen. Så vi tog en taxi och det tog ungefär 30 minuter dit. Som tur var fick vi tag på biljetter till Resistencia, dit vi ska åka nästa

Eric Lund
sm0jsm i Sydamerika 2019-2020
Senast aktiv - från Asunción, Paraguay
Äntligen framme
lördag 14 december 2019 - Avani sepang goldcoast resort

Efter 26 timmars resa är vi äntligen på plats i Kuala Lumpur, tyvärr lämnade vi ett soligt Bangkok och möttes av ett regningt Malaysia. Men oj så fint och grönt det vi hunnit se. Stora gröna vackra palmer och ca 28 grader varmt. Fint och fräscht hotell har vi ca 45 min från flygplatsen.

Lotta
Lottahun i Jul & Nyår i Malaysia
Senast aktiv - från Byske, Västerbottens län, Sverige
Första dagen
lördag 14 december 2019 - Cairns, Queensland, Australien

Ja, vi saknade 2 av 3 väskor, till Elsas förtjusning. Shoppa nytt!Vi skyndade iväg till ett shoppingcenter och köpte short, badkläder och solkräm. En god frukost och sen iväg med bilen. Julia stannade kvar i Cairns för att träffa en kompis. Vi andra åkte norrut och njöt skugga vid en

Clas West
cow i West goes Aussie