Airlie
söndag 10 februari 2008 - Airlie Beach, Queensland, Australien

tankte att nu vare nog dags att skita i Innisfail for att ge mig ut pa ett aventyr igen. hoppade pa greyhoundbussen 10:15 efter att jag har fatt skjuts av Rickzter, det var snallt. kvallen innan vare hejdafest for allihopa som skulle dra, kvallen bestod mest av att jag och johan satt och snacka med

HAEOI
söndag 24 februari 2008 - Bundaberg, Queensland, Australien

idag jobbade jag pa citrusfarmen. man skar sig pa armarna for grenarna hade taggar. tjanade 50 dollar pa inte manga timmar. jag jobbade med skotten archie.. hm.. vi hade krig mot england och irland. det var javla kul. jag fick en citron i huvet.igar jobbade jag pa majsfarmen. farmarna sprang kring

Arbetslager 2
söndag 17 februari 2008 - Bundaberg, Queensland, Australien

har vart i BUNDI BUNDI BUNDI (haha) i ett par dagar nu. de 4 skanska anja johanna pauline och anna representerar sverööenhart, igar var det punchnight. riktigt nice. hm. bor med tyske jonas och nagon japse som jag fortfarande inte vet namnet pa.idag jobbade jag forsta dagen, jag planterade

sista arbetsdagen
onsdag 5 mars 2008 - Bundaberg, Queensland, Australien

jag planterade macademiatrad som ska producera macademianotter om 5 ar. slutade kl kvart i 12. var sa javla skont. russel var dock hack i hal hela dagen och flasade mig i nacken. han skrek att om jag brot av traden skulle han ta bort en timma fran min lon. jag bara skrattade for mig sjalv och

BK
måndag 10 mars 2008 - Bangkok, Thailand

satte mig pa planet kl 12 igar inatt. var lite trott. hade haft feber dagen innan och kande fortfarande av det hela.traffade svenska nina pa planet, vi hangde i morse och jag ska traffa henne om ca 40 min pa hennes hostel.jag har checkat in pa ett HOTEL, riktigt nice........! tog nyss  och har

Senast aktiv - från Örebro, Örebro län, Sverige
Sportrelaterade måsten när jag åker till New York!
fredag 8 januari 2021 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Jag är knappast den enda som haft barndomsdrömmen att besöka New York, popkulturens metropol. Men det finns såklart massvis med andra underbara lockelser på Manhattan, särskilt för oss som älskar sport. Av den anledningen vill jag ge några måste-tips för dig som är en aspirerande

Johan
JHenriksson i New York 2021
Senast aktiv - från Sydafrika
Virtuella Resor - Pinsamt Eller Bra?
onsdag 23 december 2020 - Borås, Västra Götalands län, Sverige

Vi svenskar är ett folk som älskar att resa och se oss omkring i världen. Varje år reser hundratusentals svenskar utomlands, till Gran Canaria, Kreta, Kroatien, Thailand och andra spännande resmål. Och det har vi gjort ända sedan den första charterresan arrangerades. Det var år 1955 och

Tips på hur du kan fördriva tid när du är ute på långtur med bilen
torsdag 19 november 2020 - Borås, Västra Götalands län, Sverige

Det flesta kan nog hålla med om att det är en kittlande känsla att ge sig ut på en roadtrip, då och då. Med det sagt så kan det också vara en prövning – efter några timmar är det lätt hänt att otåligheten tar över och det börjar krypa i benen. Lyckligtvis finns det en hel del

Singapore högst upp på listan
måndag 16 november 2020 - Singapore

I dessa tider är det lätt hänt att man svävar iväg med olika drömresemål. På senare tid har jag fått upp ögonen allt mer för Asien och i synnerhet Singapore som verkar vara en unik upplevelse. Från flådiga Marina Bay till landets berömda gatumat och mäktiga vyer. Jag är inte

Längtan efter att få uppleva ett Old Firm-derby
fredag 13 november 2020 - London, England, Storbritannien

Jag vet att Premier League är den hetaste fotbollsligan idag. Det är där alla superstjärnor spelar och där det finns störst TV-avtal. Det är också den ligan med flest topplag just nu. Där en demontränare som Carlo Ancelotti coachar ett mittenlag. Hur som helst är det inte dit jag