Koh Rong

Ö-liv
torsdag 28 december 2017 - Koh Rong, Krong Preah Sihanouk, Kambodja

Regnet fortsatte strila ner även dagen efter. Passade ganska bra att det var en transportdag. Även om vi inte transporterade oss så långt. Vi tog en tuc-tuc ner till hamnen och sedan en speedboat på en timme ut till ön Koh Rong. Det var gungigt på havet och spy-påsar delades ut men dessa

Stefan O Catarina Johansson O Hjelm
StefanoCattis i Kambodja 2017-18
Senast aktiv - från Tirana, Tirana County, Albanien
Diamant klart hav
måndag 11 december 2017 - Koh Rong, Krong Preah Sihanouk, Kambodja

Vi har åkt en taxi och på halva vägen fick vi en kokosnöt och då skulle vi byta taxi. När vi kom fram till stranden fick jag en ny kompis som hette Elsa som bodde i Kambodja. På kvällen hittade vi många restauranger vi satt oss på en restaurang som vi åt snäckor på. Vi åkte båt till

Konsten att välja rätt umgänge
tisdag 5 december 2017 - Koh Rong, Krong Preah Sihanouk, Kambodja

Det fanns en restaurang på Sok San Beach som vi återvände till ett flertal gånger, The Moon. De hade utan tvekan den godaste maten. Sista dagen frågade vi om det inte fanns en möjlighet att få lära oss receptet på några av våra favoriter vi ätit under veckan. Inga problem! De dukade upp

Kambodja 2017-18

10 januari 2018 - 10 januari 2018

Rundresa I Kambodja: Phnom Penh, Sihanoukville, Siem Reap och till sist Phnom Penh igen.

Backpacking i Asien

25 november 2017 - 9 januari 2018

Handlar mest om att visa att jag lever. Kanske lite bilder för att göra er avundsjuka också.