Bilder
fredag 29 februari 2008 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Har kommer bilder fran de senaste 3 veckorna :o)

Kuala Lumpur, Malaysia

Hej. Nu har vi antligen kommit till asien! och vi ar super taggade!! haha detta har vi verkligen langtat till, ata gott o billigt, FRAMFORALLT slippa laga mat o kunna shoppa:) Dessa enorma skillnader fran Australien pa kultur, manniskor och framfor allt priser ar svart att forsta. Man hor t.ex.

Bilder fran den sista tiden i Australien
tisdag 12 februari 2008 - Brisbane, Queensland, Australien

Inatt kl 23.55 aker vi till malaysia :o) Vi blir mer an glada av alla tips ni kan ge oss om Malaysia!!! Helst fran vastkusten och uppat fran Kuala Lumpur. Ps: Jannica blev inte med pa sa manga bilder under tiden pa farmen, hon va mest upptaget med att fotografera. Och de bilderna hon fastnade pa

Hejda Australien
måndag 11 februari 2008 - Airlie Beach, Queensland, Australien

Hejsan allihoppa. Nu ar vi i Brisbane efter att ha varit ute pa en farm i 5 dagar hos Bror o Madelene (Jannicas bekanta). Vi har verkligen haft det underbart. Det har varit skont att komma bort fran all turism och "slippa tanka". Farmen ligger ca 2h fran Brisbane. Har har vi hjalpt till med att

Fraser Island, Whitsundays, Magnetic Island & Cairns
måndag 4 februari 2008 - Cairns, Queensland, Australien

Hejsan, lange sedan sen sist. Vi har hunnit med ganska mycket. 1. Fraser Island, varldens storsta sando... skitcoolt! Denna o vad full med underbara sma "fresh water" sjoar. Mkt oventyr under 2 natter. Vi slogs ihop med 8 irlandare och 1 norsk :o) Men det gick vagen... hehe 2. Whitsundays oarna.

Byron Bay o Surfers Paradise!
söndag 20 januari 2008 - Gold Coast, Queensland, Australien

HejsanHejsan. Vi har varit lite daliga med skrivandet, vi har lamnat byron bay o anlant till surfers paradise (vilket vi aven lamnar imorgon) hehe... tiden gar helt otroligt snabbt! Byron bay va en mysig stad som hade allt man bahovde. Allt fran harliga strander, stora vagor, uteliv, mysfaktor

Mycket som hant sen senast...
tisdag 8 januari 2008 - Sydney, New South Wales, Australien

HejsanHejsan allisammans :o) For er som inte visste d sa ar vi tillbaka i sydney nu. Efter att ha halsat pa Jannicas slakting Anna och hennes man Paul i 3 natter. Vi har verkligen haft det kanon. Under vistelsen hos anna o paul har vi tittat pa vattenfallet som lag i narheten, badat i deras pool,

Australien
onsdag 2 januari 2008 - Melbourne, Victoria, Australien

Som ni saker vet landade vi i Australien den 26 dec. Har hittils varit i Melbourne. For att inte bli for trotta pa denna stad sa hyrde vi bil i 3 dagar for att utforska phillip island (aven kallad Pingvin on) Det var en fin o med mycket vilda djur och vi har aldrig varit sahar turistiga som vi va

Blandade bilder fran nya zeeland
söndag 30 december 2007 - Melbourne, Victoria, Australien

Vi vet att vi varit daliga pa att lagga in bilder. Nu kommer bilder fran sista tiden pa nya zeeland. Julafton firade vi inte den 24, utan den firades den 25 (da nya zeelandarna firar sin jul) med picnick i Botanic Garden i Christchurch. Inte som en vanlig julafton. Men varfor ha en vanlig

Canyon Swing
lördag 22 december 2007 - Queenstown, Otago, Nya Zeeland

Nu har vi lagt ut filmerna fran vart canyon swing... ga in pa lankarna o kolla: Alex: http://www.youtube.com/watch?v=N8hi55Yr4jM Alex 2: http://www.youtube.com/watch?v=s_wE5VP1keU Jannica: http://www.youtube.com/watch?v=UCR4uvhtkT8 Imon beger vi oss till Christchurch for att fira jul. God Jul

Några dagars äventyr... :o)

Några dagars äventyr... :o)

24 november 2007 - 3 april 2008

Vad ska man skriva här då?

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Alexander uppdaterar sin resa