Sista dagen

happs, nu ska vi snart aka till flygplatsen, sen bar det av hemmat. En natt pa flyget sen byta i frankfurt o sen klockan 10 i morgon ar vi hrmma. Kanns lite trakigt faktiskt men ska bli skont ocksa. Saknar ju Neo sa mkt:) Ses snart alla dar hemma. puss o kram

The lifesavers:)
måndag 12 maj 2008 - Langkawi, Kedah, Malaysia

Idag har det vart battre vader, men det blaste upp lite sen. Vi var ute i havet o badade nar vattnet borjade stiga fort och mkt. Det vara nagra kineser eller ngt ute o badade samtidigt o det visade sig att dom inte kunde simma sa bra sa nar vattnet steg, vagorna blev hogre o dom inte bottnade fick

Bara 4 dagar kvar typ...
söndag 11 maj 2008 - Langkawi, Kedah, Malaysia

Borjar kannas att det snart ar dags att aka hem, ska bli trakigt men kanns faktiskt skont med. Saknar alla dar hemma o sarskilt Neo. Det ar ju bra att veta att Bjarne ser efter honom iaf. Och Loa, du far halsa Lena att hon har lurat oss, det bara regnar pa denna javla on:p Men i morgon ska vi aka

Langkawi
lördag 10 maj 2008 - Langkawi, Kedah, Malaysia

Nu sitter vi pa ett internetcafe pa langkawi. Vi har haft problem med att fa ut pengar men det har vi lost idag. Nu har vi bara 4 nattar kvar har o en pa flyget sen kommer vi ju hem sa ni behover ju inte vanta sa himla lange till. Halsa torbjorn att vi ar ledsna att vi inte ringde nar han fyllde ar

Shopping pa nattmarknad inatt:)

Nu sitter vi pa ett hotell i chinatown, jattefint. Ska ut pa nattmarknaden sen o pruta lite tanke vi:) Idag har vi inte gjort mkt alls, suttit pa en buss typ hela dagen. Vet inte om du laser dagboken snorlax men formodligen inte, men grattis anda:) Till paronen: Vi far la se hur ni loser det med

Sista natten pa tioman island
tisdag 6 maj 2008 - Tioman Island, Mersing, Johor, Malaysia

Hejsan! Imorgon ska vi aka vidare till Langkawi, en o pa nordvastra sidan. Vi var faktiskt ute pa havet sen anda igar, och det gick bra, sa fort vi kom ut fran land typ sa slutade det blasa nastan helt. Vi stannade i en liten vik forst och gick for en s.k trappa upp i regnskogen o tittade pa ett

Godmorgon godmorgon
måndag 5 maj 2008 - Tioman Island, Mersing, Johor, Malaysia

Nu ar klockan 9:20. vi ska egentligen vara pa vag ut pa havet nu och snorkla och vandra lite upp mot ett vattenfall o lite saker. Men maste vanta till 10 for det kanske blir storm:p Igar tog vi det valdigt lugnt, skont det ocksa. Far val se vad vi hittar pa idag om det inte gar att aka ut med

Svettigt!
lördag 3 maj 2008 - Tioman Island, Mersing, Johor, Malaysia

Nu har vi vart ute o vandrat lite o sa tagit lite kort. Igar gick vi en till Tekek (en liten by 3km harifran) Ni ska se vilka fina kort vi har tagit:) Till Mamma Anita: Det var la skont, da fick du sova i din egen sang o huset var fint o stadat, ingen som hade rivit det:) Naww, vad vi saknar

Varmt!
fredag 2 maj 2008 - Tioman Island, Mersing, Johor, Malaysia

Godagens! idag har vi mest tagit det lunt, Richard har snorklat lite medans anna legat pa stranden o last, hon gillar inte saltvatten, fiskar o allt annat som finns i havet. Till Mamma Loa: Vi vet inte hur lange vi ska stanna har men nagon extra natt blir det iaf for vi har inte hunnut med

Atit med pinnar for forsta gangen:p
onsdag 30 april 2008 - Tioman Island, Mersing, Johor, Malaysia

Idag har vi testat att ata med pinnar for forsta gangen, vi var grymma:) Vi har ocksa vart ute o vandrat runt lite langst med stranden o tittat pa sanna dar ekorrar som hoppar sa dar kul:) Inatt nar vi sov vaknade richard av att det prasslade och da hade vi en liten odla i rummet igen, men han var

22 april 2008 - 15 maj 2008

Malaysia 3veckor

22 april 2008 - 15 maj 2008

Malaysia 3veckor

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Anna uppdaterar sin resa