Bali 2000 Jorden runt 2004
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Hongkong, Hongkong
Inväntar nästan flyg.
torsdag 29 december 2016 - Hongkong

Sitter på flygplatsen i Hong Kong och väntar på nästa anslutningsflyg .liten trötta och mosiga😴😴😴😴

Växlande väder i Rio.
tisdag 5 mars 2013 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Nu har vi snart avslutat våran fantastiska resa i sydamerika. Stoppet här i Rio har bjudit oss växlande väder, åska,ösregn,sol och hela tiden en otrolig värme. Vi har bott otroligt fint med utsikt över Ipanema och Copacabana, vi går bara ca 5 min så vi vid vattnet. Badstränderna är helt

Storstaden.

Nu har vi varit i Buenos Aires i tre dagar. Första dagen gjorde vi inte så mycket var lite trötta efter bussresan hit. Vi bor på ett jättefint hotell mitt i stan så vi har gång avstånd till allt som vi vill se inne i centrum. Andra dagen så åkte vi upp till La Boca det var en

puerto madryn
fredag 8 februari 2013 - Puerto Madryn, Chubut, Argentina

Nu har vi varit i puerto madryn i tre dagar. Vi bor på ett jätte trevligt hostel.Vi bor ca 100 meter från stranden där det är ett otroligt liv hela tiden.Strandpromenaden är helt otrolig det är folk över allt, det är gott om restaruranger men svårt att få mat , allt stänger kl 15.00 och

Puerto Montt och Ancud fina sma stader
måndag 21 januari 2013 - Puerto Montt, Región de Los Lagos, Chile

20/1 Hej på er alla som gör inlägg och ni som bara läser. Nu har vi varit här i tre dagar. Det tog oss lite längre tid än det skulle, bussen gick sönder efter ca 3 timmar, vi fick vänta i ca 2 tim innan vi fick en ny buss. Kommer hit efter ca 17 timmars bussfärd, trötta men glada att

Arica
fredag 11 januari 2013 - Arica, Región de Arica y Parinacota, Chile

Resan hit var händelserik,hamnade mitt i Dakar rallyt, det var spännande med alla bilar och motercyklar som körde i öknen. Nu har vi varit i Arica i 2 dagar, detta är bara ett stopp innan vi åker vidare. I morgon så flyger vi vidare till Santiago, vi blev tvugna att ta flyget pga av att

Sista dagen i Peru
tisdag 8 januari 2013 - Arequipa, Mollendo, Peru

Nu har vi gjort Peru. Vi har varit i Arequipa i tre dagar. Det är en ganska stor och livlig stad. Hela denna stad vimlar av taxibilar och trafikregler vet dom inte vad det är, vi springer som skållade råttor när vi ska över vägen. Det finns många övergångsställen men vi vet inte vad de

Varit uppe i Machu Piccu
söndag 30 december 2012 - Aguas Calientes, Peru

Vi har fortfarande problem med insättning av kort,det kommer så småningom. Igär skulle vi lämna Lima ,blev hämtade av våran Guide kl 08.45 för vårat flyg skulle gå kl 11.20.När vi kom fram för att cheka in så finns vi inte med på flyget, för att göra en historia kort så fick vi

Howth
tisdag 10 juli 2012 - Dublin, County Dublin, Irland

Idag har vi varit och besökten en arbetskamrat till Lilian. Hon bor jätte fint i en liten fiskeby ca 20 min med tåg från Dublin, det var en jätte trevlig dag. Tack för det Pia. På kvällen fortsätter vi att vandra runt i Dublin. Slinker in lite här och där för vätskekontroller. Går in

New York
lördag 17 september 2011 - New York, USA

Hej på er. Nu har vi varit i den stora staden i två dagar, dagen när vi kom började inte så bra, regn och tåg som inte gick in till New York så vi blev tvugna att ta taxi in till Manhattan oj oj vad det kostade. I går så blev det en jätte bra heldag på stan. Vi gick halva nedre delen av

Kroatien

28 december 2016 - 31 januari 2017

sol och bad

sol och bad

8 april 2015 - 15 april 2015

Sola och bada. Läsa och vila

Australien

9 juli 2012 - 13 juli 2012

Resa i Sydamerika

Resa i Sydamerika

26 december 2012 - 7 mars 2013

Utforska Peru,Chile,Argentina och avsluta i Rio Brasilien.

Jorden runt 2004

Jorden runt 2004

24 september 2004 - 24 november 2004

Sol bad och äventyr

Mellan America

Mellan America

1 augusti 2011 - 22 september 2011

Fira födelsedag,sola bada och kultur

Semesterresa till Brasilien

Semesterresa till Brasilien

9 juli 2009 - 21 augusti 2009

Fira Ann-Lis födelsedag i Rio & Mycket annat

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Ann-Lis uppdaterar sin resa