Wawawaaaa! Astrid och bison gör centralamerica osäkert. eller tvärtom. Med varken pengar eller planering ska vi leva la vida loca tills vi tröttnar... eso es...
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
avslutad!?
lördag 24 januari 2009 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Måste sammanfatta denna resa på något sätt- Svårt men ska försöka. Cordoba var grymt, träffade coolaste killen - Marcos - som jag hängde väldigt mycket med. Började med att vi frågade om vägen till en bar, han var på väg hem efter att handlat lite gött från några skumma typer.

snart slutt
tisdag 9 december 2008 - Córdoba, Villa María, Argentina

Aaaaah! Okej, satan jag har inte skrivit pa jattelange, har hant hur mcyket som helst och inte allt kan skrivas har. Mendoza var finfint, hittade nagra riktigt skona manniskor att hanga runt med. SIsta dagen tog vi bussen till Maipú och hyrde cyklar. Cyklade runt hela dagen till olika vingardar

varmt och gött!
fredag 14 november 2008 - Mendoza, Argentina

Antligen lite varme! Kom till Gurra G-klavs gamla hemstad idag, Mendoza, valdigt trevligt av det lilla jag sett. MEn maste ut och shoppa shorts och flip-flops da jag inte var sarskilt beredd pa 35 grader ni pa varen! Efter Puerto Madryn drog jag ner till El Calafate, en blasig och kall stad som

Engelsman, fransoser och pengaproblem
onsdag 5 november 2008 - Puerto Madryn, Chubut, Argentina

Sista dagarna i Mardel var grymma. Fann en ny valdigt trevlig van, Don Juan (he he...) som jag hangde mycket med tillsammans med den stora argentinska familjen pa Playa Grande. Max akte tillbaka till BA pa fredagen, sjalv stannade jag kvar en dag extra for att gotta i solen. I sondags kom jag till

bueno y barato
fredag 31 oktober 2008 - Mar del Plata, Argentina

Jag ar vid stranden! Men det ar sa sjukt kallt sa ar man dar det blaser fryser man ihjal. Jag och Max tog taget hit i tisdags kvall, kom fram fem pa morgonen och eftersom inte nagot hostel ville ta emot oss sa tidigt var vi tvungna att ta in pa ett apskabbigt hotell och sova i dubbelrum! Som tur

fideu.

jag dejtar en argie! typ... nej men faktiskt, Gonzalo tog med mig till san telmo for en drink haromdagen, ikvall ska vi till palermo och festa och imorgon ska han laga middag. nice! kul att ha nagot att gora. inte for att det ar svart att hitta pa saker, jag har haft fullt upp konstant. svart

Fucking bueno!

AAAH! Det ar galet kul har, jag trivs som fisken i vattnet. vad kan vara battre an att avsluta veckan med en grym jazzkonsert under en stjarnklar himmel. poetiskt, visst men javligt fint. Helgen spenderades pa diverse hippiemarknader, palermo var ratt trakigt men fint, san telmo daremot ar sjukt

The King!

Jag menar mig sjalv alltsa. Nar ingen annan kan peppa mig far jag gora det sjalv, he he... Nej, men igar var jag faktiskt kungen. om jag far saga det sjalv, HA! Var massor med folk har igar, jag och maximiliano hangde runt - sa sjukt kul att traffa honom. SOFI! Han halsar massor till dig, massa

Antligen har!

Det kanns valdigt konstigt att vara pa ett stalle som man har langtat till flera ars tid. Annu konstigare att inte veta varfor man har blivit besatt av ett land som man inte vet sarskilt mycket om egentligen. Men skit i det, jag ar har och ar valdigt glad! Har inte hunnit reflektera over det

flaff flaff flaff
fredag 20 april 2007 - Breña, Lima Region, Peru

WAAAAAA! hinner inte skriva nu men har iallafall lagt upp massa bilder pa mina barn och sjolejon och annat trevligt Massa kram och karlek, ni ar bast och jag saknar manga av er! he he... skriv garna nagot naughty kommentar, det uppskattas alltid och forlat att jag suger pa att skriva och hora

Asse en Argentina

Asse en Argentina

15 oktober 2008 - 24 december 2008

Efter alla dessa ar som jag av nagon anledning har velat aka till detta underbara land ska det antligen bli av! Wawawawaaaa

Rädda joppe

Rädda joppe

25 mars 2007 - 23 maj 2007

Wawawawaaaaa! som volontär i Lima ska jag leka med miniperuaner och känna mig snäll i två månader. och lite annat också.....

asse och bison

asse och bison

17 december 2005 - 30 juli 2006

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sofi&astrid uppdaterar sin resa