NY
tisdag 6 mars 2012 - Nynäshamn N, Stockholms län, Sverige

eftersom det inte funkar att lägga in bilder här kom min dotter med den smarta idén att vi gör en blogg istället. Så får det bli. Titta på blogg.se sök på KnutBodil

NY
söndag 4 mars 2012 - Nynäshamn N, Stockholms län, Sverige

framme i NY tog tåget in till Mánhattan. Varm och soligt, har gått en sväng på stan men båda är väldigt trötta så det blir en drink om en stund och sedan god natt. Klockan är nu 18 är lokal tid och vi har varit vakna väldigt lääänge. Kram till er alla.

Ny andra dagen söndag 4:e mars
söndag 4 mars 2012 - Nynäshamn N, Stockholms län, Sverige

Idag har vi tagit en sightseeing båt runt Manhattan sett Frihetsgudinnan och varit uppe i Rockerfeller center - 69 våningar högt med en fantastiskt utsikt över ett upplyst NY nattetid. Dagen avslutades med drinkar i baren med ett gäng trevliga amerikaner.

På väg mentalt
söndag 26 februari 2012 - Nynäshamn N, Stockholms län, Sverige

Redan på väg mentalt, eller kanske rättare sagt redan åkt mentalt :-) Allt är ordnat och klart skall bara packa till veckan - så lite som möjligt dock.

Nedräkning
lördag 11 februari 2012 - Nynäshamn N, Stockholms län, Sverige

Vi har nu börjat en nedräkning, idag är det 3 veckor kvar tills vi åker. Flygresor är bokade dock inte alla platser vi skall bo på. Ingen resfeber ännu dock en stor längtan efter semester.

USA

USA

3 mars 2012 - 5 april 2012

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Anna uppdaterar sin resa