trött på 9-5 vill vandra sola bada surfa upptäcka träffa festa
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Reseblogg

Jag bloggar på http://karinontheroad.blogg.se

Bokat, betalt, nu kör vi!

Tänk att allt är betalt. Bestämt. Trodde aldrig att det skulle bli av. Men efter ett besök hos STA och så försvann sommarlönen snabbare än snabbt. Så här långt är det bestämt. 28 okt Köpenhamn - Peking Här möter intrepid oss för en tur genom Kina, och jag och malin hoppas att vi

på spår

på spår

19 april 2010 - 19 juli 2010

Så fort jag fått jobb, pengar och allt annat tråkigt så bär det av igen. Orka Sverige. Tänkte tågluffa runt och pricka av så mycket klubbar, musik, kultur och metropoler i Europa.

Festivaler, spelningar och annat roligt

Festivaler, spelningar och annat roligt

20 juli 2007 - 30 juli 2007

Arvika 06 Arvika 07 Arvika 08 emmaboda 07 emmaboda 08 Way out west 07 Way out west 08 Peace and love 07 Rip it up 08 Siesta 08 Divirse kentspelningar m.m

Även besökt

Även besökt

20 februari 1989 - 25 april 1991

tidigare besökta

En Förvirrad tjej och en stor ryggsäck

En Förvirrad tjej och en stor ryggsäck

28 oktober 2008 - 3 juli 2009

Jag tog mitt pick och pack och skippade den svenska vintern. Landade i Kina dar jag traffade ett gang goa manniskor, upplevde akra kulturkrock och vacker landsbyggd innan Sydostasien vantade. Varldens basta hollandska, jag och emelie backpackade oss tunt i Thailand Laos och Kambodja, mycket battre kan det inte bli. Flog ner till Australien, gjorde sydney med nagra aussiepojkar. Vidare till mitt hjartas stad Melbourne dar jag traffade Cristina <3 Vi spenderade veckor pa olika soffor, museum, tittandes klassiska filmer under manljuset, pa galna klubbar och festivaler. Jag och Cristina hittade en spand fransman, tog oss vidare ut i Outbacken som egentligen sog men vi blev fulla i baksatet och letade efter bilar med sota australiensare. Australiens ostkust ar sol och fina strander, vagor och surfing. Overflod av svenska charterturister och backpackerbarer gor partystamningen hog och tillsammans med Jenny och Maria dansade jag mig varm till hakan natterna langa. Fraser island, den stora strandon gjorde jag med en underbar grupp full av danskor och engelskor, vi delade kompisringar, badade i sjoar och myste. Nu vantar Nya zeeland, Fiji och Kalifornien... Kommer hem till Sverige lagom till hultsfred och sommarn. ses da!

Costa del sol

Costa del sol

20 juni 2003 - 27 juni 2003

En veckas semester med mamma.

Sunny Beach

Sunny Beach

16 augusti 2007 - 23 augusti 2007

En vecka med fest och sol fick avsluta sommarlovet.

Franska Rivieran

Franska Rivieran

10 september 2002 - 17 september 2002

Firade mosterns 60-årsdag på ett litet "slott" i Frankrike.

Toscana och Umbrien

Toscana och Umbrien

10 juni 2001 - 29 juni 2001

Väldigt fin rundresa i Italien. rekomenderar städerna Siena och Perugia varmt.

Egypten

Egypten

19 februari 2008 - 26 februari 2008

en mäktig känsla att gå in i Pyramider och gamla tempel som jag bara kunnat läsa om innan.

Språkresa till Oxford

Språkresa till Oxford

15 juni 2006 - 4 juli 2006

En utav de bästa resorna jag gjort.

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Karin uppdaterar sin resa