Vilka pinglor!
hemstad Malmö, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
Last week in Beijing
måndag 12 oktober 2009 - Peking, Kina

Så nu är jag inne på min sista vecka i Peking. En väldigt konstig känsla....och hemlängtan har börjat smyga på sig lite. Bianca är och hälsar på mig! Så vi har varit på en del av Kinesiska muren som var hemsk samtidigt som den var underbar. Det var uppförsbacke i en timme och

Last week in Beijing
måndag 12 oktober 2009 - Peking, Kina

Seafood med jobb
tisdag 29 september 2009 - Peking, Kina

Åh ja, jobb tog mig till något som de kallade för Seafood restaurant på inbjudan. Men egentligen så var det en fiskmarknad där man väljer sin fisk, går till en närliggande restaurang som steker det till dig...så äter du det....rätt häftigt koncept, dock inte so fresh! Men gott var

Utekväll med jobb
måndag 28 september 2009 - Peking, Kina

Tjena! Jag skall sätta upp lite foto från vår utekväll med jobbet. Det blev lite folk från fabriken och kontoret i Tokyo. Rktigt kul hade vi trots att jag var rädd att det skulle bli attans stelt! Stackars lilla Miao, som jobbar på fabriken, blev fylld som bara den av en fransman från

Hong Kong
måndag 21 september 2009 - Hongkong, Hongkong

Yeyy varit i Hong Kong...lägger upp de få foton jag tog! Wiii Lägger upp några foton från Kina med :D

Shanghai helgen är över
måndag 14 september 2009 - Shanghai, Kina

Hejsan Då har jag varit i Shanghai och hälsat på Yixin som har jobbat på Sony Ericsson och är från Lund. Vill informera er att Shanghai är så jäääääkla najs! Det känns mer som hemma än Peking. MEN missförstå mig rätt...Peking är charmigt ändå! Hehe! Här kommer lite foto till

Art exhibitions
måndag 7 september 2009 - Peking, Kina

Hi I söndags tog en gammal kines kollega mig en tur till ett konst område där det fanns ett par hundra konstutställningar. Ett heltområde med en massa konst. Lokalerna är gamla vapen fabriker som lagts ner. Kan inte säga att jag gjorde det på mitt eget initiativ, men det var ändå

Bye bye Tokyo
lördag 29 augusti 2009 - Tokyo, Hachioji, Japan

Så har jag kommit hem från underbara Tokyo! Ätit fisk FENA utan min vetskap! Har inte så mycket att tillägga förutom att staden är magnifik och älskar verkligen allt som är där. Samtidigt är det skönt att vara tillbaka i Peking :) Jag kommenterar på fotona istället!

Allt börjar i Kina...
söndag 23 augusti 2009 - Peking, Kina

Hej.... För er som inte vet så skall jag vara i Peking i 2 månader för att ställa allt till rätta på Sony Ericsson (hehe i wish). Jag har bara varit här i 2 dagar än sålänge så det finns inte mycket att säga; Jag bor i en jättefin lägenhet med frukost, städning, a/c, gym, bassäng,

Rio igen
tisdag 24 februari 2009 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Da var vi tillbaka i Rio. Jag laddar upp nagra foton fram vart karnevalstag i Salvador! Puss pa er.

Mexico & Cuba

Mexico & Cuba

29 maj 2010 - 21 juni 2010

Meeting Bruno in M & C!

Xmas in US & Canada

Xmas in US & Canada

17 december 2009 - 12 januari 2010

Going to Toronto to meet up with Bruno. Then celebrating christmas in Philly and New Years Eve in NYC. Maybe some skiing aswell?

Asia business aug-oct 2009

Asia business aug-oct 2009

21 augusti 2009 - 18 oktober 2009

Skall jobba i Peking och passar på att resa runt lite på helgerna!

Brazilero

Brazilero

31 januari 2009 - 1 mars 2009

Dr. Bibbi och jag ska iväg till: -Rio -Amazonas -Itacare -Salvador och leka karneval, dansa samba, dricka Capirinhas, surfa, dyka och allt som kommer därtill.

Barcelonitas

Barcelonitas

24 juli 2008 - 7 augusti 2008

Jessika och jag far iväg på en 2 veckors semester till underbara Barcelona!

Amsterdam & Rock in Park

Amsterdam & Rock in Park

27 juni 2008 - 29 juni 2008

Roadtrip with Sussi, Martin & Mattias to Rock in Park in Nijmegen to enjoy Lenny Kravitz, Live and some other rock groups. We will also spend 2 nights in Amsterdam.

NYC & North Carolina Business Trip

NYC & North Carolina Business Trip

30 april 2008 - 11 maj 2008

Lite semester i NYC och jobb i NC!

My last Thailand Love story

My last Thailand Love story

29 januari 2008 - 17 februari 2008

Föräldrarna plus Mimmi tar en tur till Thailand.

Tokyo & Taipei & Thailand

Tokyo & Taipei & Thailand

29 november 2007 - 11 december 2007

Business trip in Taipei, with stopovers in Tokyo, Krabi and Phi Phi!

China Business trip Dos

China Business trip Dos

26 oktober 2007 - 4 november 2007

Once again....doin' business.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Agga uppdaterar sin resa