Pluggar till förskollärare o spenderar alldeles för lite tid i Skottland hos min underbare.
hemstad Helsingborg, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige
Ja, då var jag hemma igen..
onsdag 20 januari 2010 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Har precis kommit hem från London. Det var så jobbigt att åka ifrån Tom o det var lika jobbigt att komma på mig själv att leta efter honom på tågstationen i Helsingborg där han har mött mig efter skolan varje dag de senaste två månaderna. Har haft en underbar semester o det känns

London och Canterbury
måndag 18 januari 2010 - Canterbury, England, Storbritannien

Sitter har pa Toms systers soffa o liiiiider. Har fatt sana blasor pa mina tar efter allt promenerande. Men annars ar allt bra. Vi har varit i Canterbury o sett den enormt fina katedralen dar biskopen haller hus. Idag har vi shoppas pa primark, men hittade inte sa mkt. Camden market ar besokt,

Toms sista kväll..
onsdag 13 januari 2010 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Idag är Toms sista kväll här hos mig. Tiden har gått så fort o det känns så jäkla jobbigt att tänka på att efter London kommer jag att få sova ensam o inte bli hämtad från tågstationen mer o allt kommer att kännas så ensamt.. Men imorgon åker vi till London o jag ska dra med Tom

Underbar weekend i Skottland
måndag 12 oktober 2009 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Jag har haft det så bra. Har varit med Tom på jobbet o sett honom fiska. Vi var o såg ngt rally-race, åkte till en utsikts-plats, gått på olika outlets, bara varit, ätit god mat o myst massor :) På flygplatsen lovade jag mig själv att inte gråta och jag lämnade Skottland med ett leende

Idag ska jag träffa TomTom!
fredag 9 oktober 2009 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Idag ska jag träffa TomTom igen efter åtta veckor! Jag lovar att jag inte kommer uppdatera förrän jag kommer hem. Kommer ju inte ha tid till det :)

Om 30 dagar..!
onsdag 9 september 2009 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Nu har jag bokat mina biljetter till Skottland. Den nionde oktober blir jag upplockad från Edinburgh o Tom jag får tre underbara dagar tillsammans!

"Det är visst nån som är tillbaka.."
tisdag 18 augusti 2009 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Nu är jag på svensk mark igen. Sen i förrgår faktiskt. Tiden i Skottland va underbar.. att åka därifrån va det värsta.. Min tid på Blackwater lodge var speciell. Det var tufft arbete fast med mycke skratt. Att jag har träffat Tom gör att det är den bästa sommaren hittills.. Tack

Jag e i Scotland!
tisdag 11 augusti 2009 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Scotland e fantastiskt o vackert o jag har det underbart! Ville bara saga det! :) Bilder harifran kommer nog upp innan sondag! Forsok o ha det lika bra som jag har!

EmmaDilemma's goin to Scotland!
söndag 2 augusti 2009 - Waterford, County Waterford, Irland

Nu är det bestämt! Den tionde packar jag ihop o säger hejdå till Blackwater lodge o Irland för att följa med Tom till Scotland. Jag längtar så o det ska bli så kul! Har dock en jobbig vecka framför mig. En tysk tjej har kommit hit o på åtta dagar måste jag lära henne allt jag kan om

Nybliven 22åring
tisdag 14 juli 2009 - Waterford, County Waterford, Irland

Grattis grattis säger jag till mig själv idag :) Jag undrar dock vart mitt liv har tagit vägen. 22 år!! Nyheter härifrån då. 27 augusti blir jag studerande på nytt. Jag har börjat få gäster i mitt lilla hus. Varav en är en liten näbbmus som jag försöker få att flytta ut igen. Jag

När vi flyr landet...så hamnar vi i Prag

Svärfar gifter sig :)

Wiho, London!!

Wiho, London!!

14 januari 2010 - 20 januari 2010

Tom har varit i Sverige hos mej nu i nästan sex veckor. tänkte avsluta det hela med nästan en vecka i London tillsammans <3

Umer ska ut och campa..?

Umer ska ut och campa..?

21 juni 2010 - 15 augusti 2010

Tom ska lura ut mig o campa.. o med campa menar jag verkligen campa. Campa som i engångsgrill, tält, mygg o sovsäck. Men det ska nog gå bra :) Vi ska campa oss genom Yorkshire kan man säga.. O vi ska till Emmerdale! :D Tanken är att jag ska få se var Tom växte upp typ. Dessutom har Tom hittat sovsäckar som går att knäppa ihop som en, haha :) London ska vi också till. Mitt förslag att campa på Oxfordstreet lockade inte Tom så ett hotell får väl duga :) Det är mina sommarplaner :)

Skottland igen <3

Skottland igen <3

13 november 2009 - 16 november 2009

En kort weekend till Skottland är nu bokad :)

Drömmar om Skottland..

Drömmar om Skottland..

9 oktober 2009 - 12 oktober 2009

Nu är det bokat! Jag längtar sååå!!

Gröna kullar Röda krogar Gråa himlar Svarta öl

Gröna kullar Röda krogar Gråa himlar Svarta öl

16 januari 2009 - 16 augusti 2009

Istället för att börja plugga åker jag till Irland som au-pair. Barnen är fem och sju år gamla. Föräldrarna driver hotell och vandrarhem och lär ut flugfiske.

Calle o Umer reser till Kanada

Calle o Umer reser till Kanada

21 december 2008 - 8 januari 2009

Tänk att få uppleva en kanadensisk jul o nyår! Det ska jag få göra! Att dessutom ha fyra nätter i Chicago är inte heller helt fel :)

En tripp till Köpenhamn

En tripp till Köpenhamn

28 december 2007 - 1 januari 2008

En tripp Köpenhamn för att fira det nya året blir vår tredje gemensamma resa innan vi beger oss av mot Sydamerika!

Med en smak av Sydamerika

Med en smak av Sydamerika

8 juni 2008 - 18 augusti 2008

Två gringas på vift på latinska vägar för att upptäcka anakonder i det djupa amazonas.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Emma uppdaterar sin resa