bor och jobbar i oslo, sparar just nu alla pengar jag har för att åka till australien i årsskiftet!!
hemstad Oslo, Norge
Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
hakona matata
torsdag 19 april 2012 - Pakse, Champasack, Laos

tillbaka i pakse igen efter 5 dagar ute pa don det(4000 islands) otroligt skont och avkopplande behovdes efter nagra dagar hetsresande genom vietnam:) har inte gjort mkt forutom lasa bocker, sola lite, flyta runt i mekong floden i en tube..mest aktiva jag gjorde var val att hyra cykel en dag:) har

flytt ryssarna
tisdag 10 april 2012 - Hội An, Quang Nam, Vietnam

spenderade 8 dagar i nha trang, underbar stad med fin strand och lite party men ryssarna holl pa att driva mig till vansinne! inget trevligt folk det dar, sa nu har jag flytt fran dom och ar i hoi an! anledningen till att jag stannade sa lange dar(trots ryssarna) var att jag blev sjuk i 5 dagar,

herregud!
fredag 30 mars 2012 - Phan Thiet, Vietnam

det ar verkligen 2 manader sen jag skrev sist! fy skams pa mig! ingen aning om varfor jag har varit sa slo, for mkt fritid kanske? har ju varit in och uppdaterat dom flesta staderna som jag har varit i sa... men jaa massor har hant sen sist! nastan allt for mkt sa ska forsoka dra det i kort het,

busybusybusy
tisdag 31 januari 2012 - Manilla, Metro Manila, Filippinerna

lamnade nz igar, lite trakigt men kande att jag var klar med kylan,fros hela tiden och konstant dar! mellanlandade i singapore, klibbigt och varmt det ar sa jag vill ha det:) dock inte 12 timmar pa singapores flygplats men det tog mig tillslut till manila! galen storstad det ar som flera stora

lazy days
tisdag 24 januari 2012 - Wellington, Kiriwhakapapa, Nya Zeeland

yepp ar lata dagar i nya zeeland:) kommer inte ihag vad jag skrev sist sa klart, men jag har varit nere på sodra on, i queenstown ett tag, gatt lite trekkar, vandrat runt, filisoferat och gick ut och firade min 24 ars dag,på riktigt! och om jag firade, hemma 5.30, for en sadan liten stad som

nya hav landet
måndag 16 januari 2012 - Dunedin, Otago, Nya Zeeland

yepp har lamnat mitt alskade australien bakom mig nu ochhar akt sa langt bort fran sverige som man kan komma, 12 timmars tidskilland till nya zealand! underbart gront och bergigt har nere pa sodra on, det ar kallt inte minus grader men 18+ kanns som en ra host dag! hemskt jag ar inte van vid

bye australia
torsdag 12 januari 2012 - Brisbane, Queensland, Australien

sista dagen i australia spenderas i brisbane imorgon vantar nz och christchurch! ikvall ga ut och fira skulle jag tro:) lots of love

merry christmas!
torsdag 22 december 2011 - Cloncurry, Queensland, Australien

sag nu att det var en manad sen jag uppdaterade min dagbok,lite for lange kanske men har haft fullt upp har borta, mesta dels jobb men lite nojen ocksa..och tyvarr sa finns det inte sa mkt att beratta:/ livet har liksom bara rullat pa har i cloncurry,och tydligen sa ar det jul snart? kan inte

det ar varmt
lördag 19 november 2011 - Cloncurry, Queensland, Australien

jaa var slutade jag sist..nar jag ar pa torra land igen..hmm whitsunday var otroligt vackert, segligen sjukt kul dock pa grund av de som jobbade pa baten inte gruppen! gruppen var otroligt TRAKIG! fy fanken sagr jag bara. man borde fa vara portad fran sanna turer om man inte kan slappa till och ha

on the road again
torsdag 10 november 2011 - Airlie Beach, Queensland, Australien

jaaa lamnat mt coolon bakom mig nu, avslutningen med melbourne cup var grymt!! valdigt mkt att gora men samtidig valdigt kul, antligen lite action som jag hade vantat! akte torsdag morgon till bowen, fixade haret, hangde hos katies svarforaldrar ett tag, gick pa simskola med hennes unge chelsea

Aussiiiee

Aussiiiee

12 januari 2011 - 9 juni 2011

hey mate

hey mate

14 januari 2011 - 10 maj 2012

Efter 1 år i Oslo (igen) så blir jag ju såklart rastlös, thailand var tydligen inte nog för mig, allt för kort och allt för länge sen nu..så det är väl bara att spara lite pengar och packa ryggsäcken? precis vad jag ska göra! Såå Australien tänkte jag:) Blir en jobb-sol-språk-fest-äventyrs resa som jag ska göra på tu-man-hand med mig själv, som det ser ut just nu iaf! Blir en start i sydney och ett slut..? vi får se helt enkelt:)

Thailand om igen

Thailand om igen

5 februari 2010 - 7 mars 2010

Kände att vi inte kunde klara en hel vinter i oslo, så där av beslutet att sticker en månad till thai för att lata oss, sola,bada,festa,läsa en bok, kanske ha en tyst minut, sooova.. sånt i helt enkelt inte har tid/råd i vår vardag! Kan det bli bättre än Thailand 2009, bara upp till bevis!!

5 Anderssons in Spain

5 Anderssons in Spain

17 augusti 2009 - 31 augusti 2009

Jag,syrrorna och våra kusiner drar till spanien och den lilla byn Los Alcazares för 2 veckor. Kommer även att prova på lite storstad,i form av Marbella där vi kommer spendera 3 vilda nätter! vi kommer även att tillbringa några timmar ute på vägarna mellan Los A. och Marbella...och dår är det Ida som kör slut diskuterat! Annars så står jag och nina för det blonda. elin och madde för de spanska. och ida..jag det ska väl vara som chaffis då ;) haha! skoja! kommer hur som helst att bli 2 oförglömliga veckor mina vänner och alla som jag känner :)

När man var liten..

När man var liten..

4 april 1996 - 10 februari 2000

Familjeresor

London calling

London calling

4 september 2008 - 8 september 2008

En liten weekend till London blev det som studentpresent till syrran, det blev hon glad över! Tog mer stora syrran också, det var verkligen på tiden att hon fick ta sig över den svenska gränsen o se något nytt;) galen helg det var! shopping o fest:D helt underbart!

båtluff grekland -06

båtluff grekland -06

25 maj 2006 - 15 juni 2006

Nina.Mia o jeg reste 1 vecka på fastlandet först, Patra greklands 3:e största stad, var mycket större än vi trodde:) efter 1 vecka återvände vi till athen för att möta upp sara o karro för att dra en ö runda, först ut naxos sedan ios o slutligen paros..ska definitivt göra fler greklandsresor! väldigt turistinfluerat men kan ändå få det ganska bra när man drar ut mot öarna! underbar resa med mycket mer fest än väntat!

God jul Gran Canaria

God jul Gran Canaria

20 december 2007 - 3 januari 2008

Jag and the family åkte charter till holmarna för att fira jul o nyår..kul!! Jag o Nina upplevde inte så mycket av ön låg mest bakis o käkade på donken:/

Estland,Tallinn

Estland,Tallinn

10 mars 2007 - 14 mars 2007

Jag,Karro o Cam åkte över till tallinn för att avsluta vårt projektarbete i 3:an, vi besökte en barnby som drivs av SOS-barnbyar..blev mer fest än jobb dessvärre...men kul hade vi med alla businessboys;) haha, och magnus uggla!!

backpacking Asia

backpacking Asia

18 januari 2009 - 5 juni 2009

Jag,Karro,Lovisa,Lisa och Malin ska dra en rejäl trip runt i asien..inte nog med att vi är redan 5 så kommer fler att tillkomma under resans gång bl.a syrran... ¨ska försöka se o uppleva så mycket som möjligt under resans gång, som vara i 4,5 månader i utgångspunkt.. hoppas på ett riktigt äventyr!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Emmy uppdaterar sin resa