Sairee beach
söndag 3 januari 2010 - Bangkok, Thailand

Hej pa er alla vanner, vi har det toppen bra har pa Koh Tao. Resan gick bra men vi trodde inte att vi skulle hinna med sista baten fran Koh Samui till Tao. Som tur var sa blev vi bekant med Andreas fran Tyskland (snickare) som ocksa skulle hit. Han visade oss snabbt var vi skulle kopa batbiljetter

Andra dagen i Ballyshannon
måndag 28 december 2009 - County Donegal, Irland

Idag blev det två resor till Ballyshannon, den första gick via Rossnowlagh, där Gary brukat surfa i sin ungdom:o). Vi hade en toppendag med skön musik vid Rock Hospital där Rory föddes (bl a Hotlips & Chilli fingers) och mer musik vid torget nere i stan (bäst var Wolfpin från Holland) och

Första dagen i Ballyshannon
måndag 28 december 2009 - County Donegal, Irland

Till en början mulet men sen kom solen och det blev en fin första dag på festivalen. Vi strosade runt och tog in atmosfären.

Tredje dagen i Ballyshannon
söndag 27 december 2009 - County Donegal, Irland

Allan som fyllt 50 år, fick en hel dag med oss i Ballyshannon. Mysigt, riktigt festivalväder. Besökte flera pubar och utomhusscener, bra musik över allt, massor med folk, alla på toppenhumör.

Bushmills, Giants Causeway, Glenarm, Belfast, Dublin
torsdag 4 juni 2009 - Belfast, Nordirland, Storbritannien

Sista dagen innan hemresan blev en fantastisk dag, vi startade tidigt och åkte via Londonderry till Norra Nord Ireland, där vi besökte bl a Bushmills destilleri (vi gick en guidad tur) kollade in Giants Causway (fantastiskt), Ballycastle och mycket mer. Stannade och åt middag i Glenarm hos

Arlanda - Dublin
onsdag 27 maj 2009 - County Donegal, Irland

Äntligen på väg, härligt. Hämtade ut hyrbilen på flygplatsen, gary oroade sig en aning för att hiita ut men efter 2 varv så var vi på väg mot Donegal.

Hos svärmor
onsdag 27 maj 2009 - County Donegal, Irland

Framme hos svärmor

Lough Eske Castle
lördag 2 maj 2009 - County Donegal, Irland

Några dagar med familjen i lugn och ro. Blivit kompis med Allans lilla dotter Dara 6 år, toppenkul tjej. Vi har besökt Ardara och idag har vi ätit middag på Lough Eske Castle och Gary fick smaka 44 årig whiskey, William Napier.

Hong Kong / Jorden runt pa 32 dagar
lördag 23 februari 2008 - Hongkong, Hongkong

Super haftigt i Hong Kong, skriver mer sen och lagger in bilder. Hej, det var strul med webbläsaren när jag skulle skriva från HongKong. Men här kommer en liten uppdatering. Flygresan från Auckland gick bra, jag sov nästan hela resan. Väl framme sprang vi runt en hel del på flygplatsen

23 day's in NZ have come to an end
söndag 17 februari 2008 - Auckland, Nya Zeeland

Sa ar det da bara nagra timmar kvar innan vi lamnar NZ, 23 dagar har gatt fort men vi har ocksa hunnit se och uppleva massor. Efter att ha akt runt och tittat pa stranderna runt Raglan sa bestamde vi oss for att aka vidare, vadret var si sa dar. Vi hamnade i Thames dar vi tog in pa motell 2

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Els-Maj uppdaterar sin resa