Hemma i Lkpg!
torsdag 14 juni 2007 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Efter drygt en månad är jag äntligen hemma igen! Efter en månad på Bali så avslutade vi resan i Hong Kong. HK var den klart häftigaste staden jag varit i, lätt coolare än New York och London. Det fanns inte en enda byggnad som var lägre än typ 100 meter. Resans enda missöde var när

Lite nya upplevelser
söndag 3 juni 2007 - Bali, Indonesien

Efter att bara ha sett stranden pa Kuta och Legian sa kande vi att man kanske kan fa ut lite mer av den har resan sa vi hyrde en chauffor for en dag. Han hette Septy och pratade riktigt bra engelska jamfort med alla andra har. Han var ocksa Balis mest aggresiva bilforare och gjorde omkorningar som

Ett ovantat besok
lördag 26 maj 2007 - Bali, Indonesien

Efter att ha haft lite halvtrakigt vader och usla vagor sa har det antligen borjat bli battre. Efter ett surfuppehall pa fyra dagar sa har vi fatt ett par riktigt fina dagar den senaste tiden. Idag ar det tyvarr daliga vagor igen sa vi har mest spelat fotboll pa stranden och chillat. Vi har ocksa

Bilder!
fredag 18 maj 2007 - Bali, Indonesien

Efter att inte ha skrivit natt pa lange sa kanner jag att det ar dags att uppdatera lite. Vi bor fortfarande pa hotell New Arena i Kuta. Dar ska vi bo till den 28 maj, sen far vi se vad som hander. Antingen stannar vi dar de resterande tva veckorna eller sa forsoker vi hitta natt nytt boende. De

Tillbaka i Kuta.
måndag 14 maj 2007 - Bali, Indonesien

Nu har vi antligen hittat ett boende som vi kan tanka oss att bo i en langre period. Vi ville hitta en schysst villa att hyra men det visade sig vara omojligt sa nu bor vi pa ett riktigt trevligt hotell i Kuta. Vi har fatt penthousesviten med tva rum, toaletter med varmvattendusch, kylskap, AC och

Antligen framme!
torsdag 10 maj 2007 - Bali, Indonesien

Nu har vi antligen kommit fram till det nasta lojligt varma Bali och det ar sjukt najs! Bortsett fran alla taxichaufforer och forsaljare som klar Sunny beach och Mallorcas med hastlangder nar det galler paflugenhet sa ar det underbart! Idag ahr vi surfat for forsta gangen och man kan lugnt saga att

Inte lång tid kvar nu!
fredag 4 maj 2007 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Nu är det inte lång tid kvar till "the journey of my life" och jag är riktigt taggad! Idag har jag varit nere på stan och handlat de sista prylarna inför resan, typ myggnät, hårvax och andra goa grejer. Så nu är jag kittad och redo för en månad i paradiset. Sjukt najs! Tittade även in

Surf wax Bali 2007

Surf wax Bali 2007

7 maj 2007 - 14 juni 2007

Ska tillsammans med min trogna vapenbroder Tiger, och ett gäng andra göra Bali ännu osäkrare i minst en månad. Målet är att lära sig surfa och att göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Erik uppdaterar sin resa