Ett nagelbitande troll e jag:) sugen på äventyr o välbehövd semester. Ska bli gött o träffa massa sköna o trevliga människor världen om. Tveka inte att säg hej:)
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
hemma i Göteborg igen...
fredag 5 december 2008 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Då va det dags att lämna Bangkok. Trivdes tiktigt bra på det fina lyx hotellet o hade ju Lotta o Mr Faboulus som sällskap. Önskade att flygplatsen va öppen som vanligt-sa jobbig dag!! ska göra en lång historia kort. det var en lååååång vänte tid att få komma till planet o att det

Fast i bangkok...fast i lyx!!!!!
måndag 1 december 2008 - Bangkok, Thailand

tja!!! Fick ett mail av resedagboken "valkommen hem"..jag e inte hemma:D Jag e fast i Bangkok! Skule ha flugit i natt,men icke..Staten har dock placerat oss =de strandade turistena pa olika lyxhotell runt om i stan. JAg har det hur bra som hellst!!!Ettstort rum me alla bekvamligheter man kan tanka

...visst e man fast...
fredag 28 november 2008 - Bangkok, Thailand

...jaha...dar gar mitt plan om cirkus 4timmar, grejjen e bara att det INTE gar ngt plan! Bokade om biljetten o blir forhoppningsvis pa onsdag, men som det verkar nu kan jag inte hoppas pa for mkt. Ska ringa turistmyndigheten o hoppas fa lite kompensation for boende o mat... Ar helt overlycklig att

Antar att man e fast...
torsdag 27 november 2008 - Bangkok, Thailand

jaha... da va man i Bangkok... Bor riktigt bekvamt o frasht med bade tv o badrum. Trodde att jag skulle stanna 2 natter o kunde lyxa till det. INte sa kul o bo i ett rum sjlv som luktar unket o e skabbig o stenhard sang...verkar som om jag maste stanna langre an planerat. Detta e verkligen min tur.

Laos e toppen!
onsdag 19 november 2008 - Vang Vieng, Laos

Da va man i Laos... Taget upp va helt okej, fick alla varsin sang o sov hyfsat. Blev dock varnade for tjuvar sa jag o sally tog upp alla vara vaskor upp i sangen..obekvamt, men inget blev stulet. Som vanligt va taget forsenat, 2 timmar. Tog tuk tuks till gransen, fixade visum pa platts, 32$ o 400B

Bussen fran helvettet, men slutet gott!
lördag 15 november 2008 - Bangkok, Thailand

...Da var man framme i Bangkok efter en handelse rik buss resa fran Krabi. Av ngn anledning fick vi byta buss ngra ggr o de va sjlvklart forsenade. Sista bytet,men som tur va fick jag 2 saten for mig sjlv, vilket va skont. Bussen va svin kall, vi fros alla som grisar, men som tur va fanns det gott

hej!2 veckor kvar
fredag 14 november 2008 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Fullmoon partyt va battre an jag trott. Sa sjukt mkt folk, var helt annorlunda an va jag forestallt mig...Tyverr va vi tackta med sjlvlysande farg, fast det fanns inga neonlampor pa stranden..men vem bryr sig! Gick hem nar det ljusnade o tog ett morgon dopp innan jag somnade utan att stalla

OLALALALALAAAAAAA!!
tisdag 11 november 2008 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Hej o hopp... Gar dagens regnande tog nastan knacken av oss. Vi hade bestamt att ta oss over till Koh pangan for fullmoon partyt. Regnet oste ner, blev hamtade vid vart hotell, intryckta i en redan full o illaluktande buss me backpackers som hade samma mal. Baten over va katastrofalt liten o i

blixtar o dunder, tyverr inga magiska under...
söndag 9 november 2008 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

SERIÖST!! Nu har det regnat 3 dagar i streck...trodde att jag skulle fa finare vader i Thailand an malaysia- som va pa vag in i monsunsesang..tydligen hade jag fel! Vaknade o sag liiiiiite bla himmel, sa jag hade hoga forvantningar av dagen-valde att sova lite till. Ingen bra ide! vi gick ut o

nytt nr
tisdag 4 november 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

hej hej!! Thailand e jatte fint o underbart,sarskilt me skinn pa nasan..har nu kopt halsdukar, salt o pepparkar o en klanning;-) har pa phi phi har alla affarer ngn policy me o inte ta ner priset mer an 50B..as kasst... fast vid standen gar det fortfarande o ha lite kul! Hittade ett helt okej

Nöjd o glansig - mot solen!

Nöjd o glansig - mot solen!

25 september 2007 - 6 december 2008

Australieen o Asien-here we go!

karneval

karneval

12 februari 2007 - 18 februari 2007

dans på gatan o utklädda,tokiga tyskar:P

Turkey

Turkey

17 augusti 2005 - 24 augusti 2005

ett väldigt vackert land!

besök hos Sirili

besök hos Sirili

17 september 2006 - 24 september 2006

va dålig jag var på tyska

marocco

marocco

10 november 2004 - 17 november 2004

sola o bada

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Joanna uppdaterar sin resa