Fiat..=)
lördag 1 december 2007 - Santa Maria, Sal, Kap Verde

hej hej ~ vi skulle hyra en bil som vi tankte kora runt denna lilla on med pa en dag och besoka nagra se varda platser..=) Men det va inte sa latt att fa en 7 sitsig bil.. forst kom dom och lamnade en 5 sitsig bil och sa att det var det vi hadde bestallt... helt fel blev det sa det slutade med

sol och bad och en konstig nationalratt
torsdag 29 november 2007 - Santa Maria, Sal, Kap Verde

nu har vi solat och badat hela veckan. sa vi ska pa utflykt i morgon..kolla pa en massa saker det ska bli kul.. vi har provat nationalratten har pa Kap Verde.. jag ater det mesta men den va inte god... sa efter maten gick vi rakt over gatan och tog en hamburgare. den ineholl morot potatis, majs,

Buss Buss och lite Buss
onsdag 10 januari 2007 - Pattaya, Chon Buri, Thailand

Hej nu har vi anbtligen kommit tillbaka till Thailand efter att ha akt buss i 36 timmar pa tre dagar sa ar vi ganska trotta. under en san lang bussford hander det ju en del underliga saker..=) Kim har spottat vatten pa en finne, rasmus hullade pa en kines och jag sjalv pratade med klementiner. det

Regn..!!!
lördag 6 januari 2007 - Nha Trang, Khanh Hoa, Vietnam

Hej..!! Har ar allt bara bra. imorgon aker vi nog tillbaka till Saigon och sen vidare tillbaka till Thailand pga vadret har. vi har liknande vader har som ni har hemma, det blaser regnar men det ar fotfarande runt 30 grader. vi saknar solen =) vi har tankt aka pa bat utflykt och kanske dyka men

God Jul
söndag 24 december 2006 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

GOD JUL vi vill bara saga God Jul till alla dar hemma!

Tre i foten
torsdag 14 december 2006 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

hej nu ar det andra gangen vi far skriva detta for data tjejen rakade radera den forsta texten men men sant hander. idag har varit en spanande och handelse rik dag, pa gott och ont. dagen borjade med att vi bytte boende till ett billigare och battre stalle. sedan hyrde vi var sin hoj och

Krabi halla..!
måndag 20 november 2006 - Pak Nam, Krabi, Thailand

hej nu har vi kommit fram. det ar jatte fint har, vi bor hos Oat i hans gest house for 15kr natten. det e harligt!! och mycket fint. resan hit var helt vardelos, det var ju inget ljudisolerat tag.. men den var ju billig sa det far man vell ta. tank er att sitta i ett tag fran 50-talet. Det var

Italien

Italien

20 oktober 2010 - 26 oktober 2010

Road tripp till italien!

Kap Verde

Kap Verde

21 november 2007 - 7 december 2007

Två veckor på Kap Verde bara slappa och ha det skönt..=)

Överallt och ingenstans

Överallt och ingenstans

31 oktober 2006 - 13 februari 2007

Ska då iväg me några kompisar och få skaffa mig en upplevelse som jag ska ta med mig i graven!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Gustav uppdaterar sin resa