Contrasten in Georgie
tisdag 9 augusti 2011 - Batumi, Georgia, USA

Dag allemaal, Hoe gaat het met jullie? Ik ben ondertussen mijn laatste dagen in Georgie aan het doorbrengen. De laatste keer mailde ik vanuit Kutaisi. In de homestay waar ik was zat ook een groep locals die een training als sociaal assistent kwamen volgen. 's Avonds moest ik meedoen met de

Contrasten in Georgie
tisdag 9 augusti 2011 - Batumi, Georgia, USA

Hot in this country...
torsdag 4 augusti 2011 - Kutaisi, Georgia, USA

Dag allemaal!! Hoe gaat het met jullie? Is het weer al wat beter?... Ik stuur jullie graag wat zon want hier is het anders warm genoeg (40 graden). Gisteren bewolkt en regen, vandaag half bewolkt... ik ben superblij want ik trok het niet meer... Na Sighnaghi ben ik nog samen met Roberta naar

The Georgia experience...
söndag 31 juli 2011 - Stepantsminda, Georgia, USA

Dag allemaal, Hoe gaat het met jullie? Ik hoor dat het weer slecht is en dat is natuurlijk altijd spijtig tijdens de zomer. Hier is het dan weer veel te warm en dat is ook niet alles se... Ik ben ondertussen al bijna een week in Georgie. Dinsdag was ik van Stepanavan in Armenie naar Tbilisi

Armeense gastvrijheid ...
söndag 24 juli 2011 - Stepanavan, Lorri, Armenien

Dag allemaal, Hoe is het in Belgie? Hier alles prima. Ik ben nu in Stepanavan in het noorden van Armenie. Dit zal mijn laatste stop zijn hier. Dinsdag vertrek ik naar Georgie. De laatste dagen waren weer een toonbeeld van gastvrijheid. In Gyumri werd ik door Arthur (Dexia man) en zijn familie

Tatev rules
tisdag 19 juli 2011 - Vanadzor, Lorri, Armenien

Dag allemaal, Ik denk dat er met mijn vorige dagboeknotitie iets mis is gelopen, die staat volgens mij nu pas online ipv zaterdag. En nu heb ik er alweer een nieuwe bij... Zaterdag ben ik met een lokale bus van Goris naar Tatev gegaan, een heel klein dorpje in de bergen, bekend door een mooi

Vergane Russische glorie
lördag 16 juli 2011 - Goris, Syunik Province, Armenien

Dag allemaal, Bedankt voor de leuke comments!! Ondertussen ben ik een paar uurtjes in Goris waar ik wacht op de bus naar Tatev. Deze morgen vanuit Sisian tot hier gekomen. Dus nu neem ik even tijd om jullie een update te geven. Ik hoop dat het sebiet lukt met de foto's. Donderdag wilde ik vanuit

Yerevan en omgeving
onsdag 13 juli 2011 - Jerevan, Armenien

Dag allemaal !! Ik ben prima aangekomen en heb al 3 dagen mogen genieten van Armenie. Graag vertel ik er jullie meer over. Ik moet wel even wennen aan dit toetsenbord... De vlucht: Als er 1 ding is waar ik me NIET over kan opjagen dan is het een moeilijke check-in, een vertraagde vlucht, rennen

Diving and paragliding
torsdag 14 augusti 2008 - Panajachel, Sololá, Guatemala

English text below Dag iedereen, Alles goed hoop ik. Hier in Guatemala alles prima. Ik ben nog altijd bezig met vrijwilligerswerk in het Hermano Pedro hospitaal voor gehandicapten. Ik vind het echt heel leuk. Deze week heb ik echter een paar daagjes vrijaf genomen. Ik ben even naar el Lago de

Hermano Pedro part 2
söndag 13 juli 2008 - Antigua Guatemala, Sacatepéquez, Guatemala

English text below Dag iedereen, Alles goed met jullie hoop ik. Met mij is alles prima. Ik ben nog steeds in Antigua in Guatemala. Van maandag tot vrijdag werk ik in de voormiddag als vrijwilliger in het Hermano Pedro ziekenhuis voor gehandicapten. Ik ga nog steeds veel naar de 'Belen' groep

Armenia & Georgia

Azië

Azië

19 augusti 2007 - 15 december 2007

planning: HK, China, Laos, Vietnam, Cambodja, Thailand, Myanmar

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Hilde uppdaterar sin resa