resglad 54 åring som rest mycket i asien, afrika, sydamerika, o naturligtvis europa. Bor numera i Kanchanaburi Thailand. Vill du ha tips o hjalp hor av dig.Speciellt da Thailand o Kanchanaburi.Valkomna hit sa guidar jag er runt utan kostand. [email protected] liten lagenhet med uteplats 250 bath/dygn Här finns bron över floden Kwai, tigertemplet, (idag 85 tigrar)Fina vattenfall o fantastiska tempel. Berg o mycket vackert, missa inte.
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Kanchanaburi, Kanchanaburi, Thailand
kanchanaburi
torsdag 16 december 2010 - Kanchanaburi, Kanchanaburi, Thailand

Har bott har i Kanchanaburi i snart 4 ar. har finns mycket att se,vackra o annorlunda tempel, vattenfall ni inte hittar ngnannanstans, tigertemplet, o Bron over floden Kwai(filmklassiker). har ar billigt att bo ata o handla, da turister som kommer hit stannar oftast bara nagra dagar, vilket

tigertemplet, vattenfall m.m. Kanchanaburi.
torsdag 18 november 2010 - Kanchanaburi, Kanchanaburi, Thailand

guidning o boende Kanchanaburi. har finns mycket att se o gora. Nationalparker, tigertempel. bron over floden Kwai, vattenfall o tempel, se bilder pa profilen. guidning i city utan kostnad, liten lagenhet 250 bath/dygn. mobil 0895093420

thailand, Kanchanaburi

thailand, Kanchanaburi

17 augusti 2008 - 10 maj 2012

hej bor i Kanchanaburi, vill ni besoka har, sa hor av er om ni behover hjalp, eller lite guidning.eller bara tips, kostar inget.kontakta mig pa email. [email protected] telnr thailand 0895093420 johan

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Johan uppdaterar sin resa