Home sweet home..
tisdag 4 maj 2010 - Storgatan 35, Ängelholm, Skåne län, Sverige

Då var man tillbaka i Ängelholm. 5 månader blev det, och jag är väldigt nöjd! Älskar att ha en garderbob full med kläder!! (:

Phi phi och akta cyklarna!
måndag 3 maj 2010 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Da var det ett tag sen man skrev.. Gav mig ut till Phi phi forra fredagen. Traffa en kille fran England pa baten, Sam, som jag sen hangde runt med ett tag. Delade pa en bungalow en bit upp pa berget, himmla jobbigt att ta sig dit, men apor pa balkongen hade vi (: Var ute pa en bat tur runt bada

En virrig storstad och for mycket varme.
torsdag 22 april 2010 - Phuket, Phuket, Thailand

Da har man lamnat kara Australien.. En runda i Hongkong och nu ar man i Phuket. Hongkong var rorigt, minst sagt! Och mitt forsta rum var sjukt litet.. kunde sitta pa toa med fotterna i sangen. Fick byta efter en natt som tur va (: Blev en hel del shopping, en runda upp till berget och en runda

Sista dagen..
fredag 16 april 2010 - Sydney, New South Wales, Australien

I morgon gar flyget mot Hongkong.. Ah, kanns riktigt trakigt att behova lamna allt har!! Men nya aventyr ska bli kul! Ska ringa och andra min biljett i dag ma sa jag slipper aka till Bangkok och allt skit dar!

3 ratters middag i hamnen!

Da har man kommit upp till Wollongong.. efter en valdigt kort flygtur fran Canberra.. Trakiga Canberra!! Har aldrig varit i en trakigare stad! Besokte krigs minnes huset och kopcentret.. Fast sen sa hade vi en innomhus pool, det var ju inte helt illa, om man raknar bort slammet och for mycket klor

Tasmanien!
tisdag 6 april 2010 - Hobart, Hobart, Tasmanien, Australien

Da var det ett tag sen.. Har hant alldeles for mycket! Men det basta ar att Dan kom hit!! Timmarna innan kandes valdigt laaanga och nu har tiden bara sprungit ivag! Tva dagar i Melbourne som vi turista ordentligt pa. Kolla nog lite av allt, inklusive att vi sag vilda pingviner nere vad St Kilda

Tillbaka i Melbourne..
torsdag 25 mars 2010 - Melbourne, Victoria, Australien

Bara tre dagar kvar tills Dan kommer (: Langtar!! Har traffat Emma har nu, stor Emma. Himla kul! Har vandrat omkring i staden idag och atit lite sushi ute i nagons tradgard.. Eller vad det nu var! Flygresan over har var hemsk! Efter en trevlig fika runda med Markus och varldens storsta smoothie

Storm och solbranna
måndag 22 mars 2010 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Igar blev det manga timmar pa stranden.. och ja jag blev litta rod, men det har lagt sig nu! Och idag, en liten runda pa stranden och traffa Markus, en kille jag larde kanna i Alice.. Satt och snacka lite och sen kom ovadret. Har alldrig sett sant vader. Aska och regn, eller ja det hagla

Highway to hell..
lördag 20 mars 2010 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Da har det hant en del.. Tog mig fran Adelaide upp till Alice spring via en buss tur. Stannade i Cooby pady. Latt den haftigase platsen jag varit pa! Allt var undet jorden.. Folket dar lenvde i grottor! Sov sjalv under jorden.. Med en massa spindlar! Det var nog en av de roligaste ute kvallartna

Visslar..
måndag 8 mars 2010 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Ar i Adelaide nu.. Och det regnar, jag fryser (har bara 22grader varmt!!) och alla butiker ar stangde, javla roda dagar.. Jag har ingen mat!! Har varit ute pa en tre dagars tur nu.. Great ocean road och Grampies nationalpark. Vagen langst kusten var jatte fin.. Kandes dock lite for turistigt,

Italien - GEOX

Italien - GEOX

12 september 2011 - 13 september 2011

Besökte GEOX huvudkontor i Italien.

Paris

Paris

27 juli 2011 - 31 juli 2011

Med början i Sydney..

Med början i Sydney..

1 december 2009 - 30 april 2010

Nu lämnar jag tryggheten och ser vart jag hamnar!

Svensk Canarie semester

24 augusti 2008 - 31 augusti 2008

Oslo kryssning

Oslo kryssning

11 januari 2008 - 13 januari 2008

Bugg, barbie girl och brandmänn.

Ensam på Sunny beach

Ensam på Sunny beach

14 augusti 2006 - 28 augusti 2006

Fest och sol.. Sen stack min kompis. Så det blev dubbet med fest och sol sen!

Semester i Hurgadha

Semester i Hurgadha

28 mars 2008 - 3 april 2008

Kameler, kallsupar och kallamari!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Josefine uppdaterar sin resa