Sommarlov?
onsdag 13 juni 2007 - Manchester, England, Storbritannien

Summer term, Nej om jag ska vara helt ärlig så har jag inte varit särkilt bra på att uppdatera resedagboken. Livet är stillsamt och det är mycket plugg som gäller just nu, det svider lite när alla andra där hemma har sommarlov. Men bara lite. Mycket har hänt sen sist och återigen tänker

Hej på er!
måndag 26 februari 2007 - Manchester, England, Storbritannien

Jodå! Det var ett bra tag sedan jag uppdaterade här. Det är mycket som har hänt sen sist, faktum är att det är så pass mycket att jag inte orkar skriva om det… Jag laddar istället upp en del bilder, en bild säger mer än tusen ord sägs det. Men jag skriver ändå lite kortfattat om vad

Do you want to see the world?
onsdag 29 november 2006 - Manchester, England, Storbritannien

På bussen till Manchester. När jag sitter och tittar ut möts jag av vackra gröna landskap. Som i Sverige, fast jag känner skillnaden. Det här är den typiska engelska landsbygden. Jag känner mig nostalgisk och lyrisk när musiken pumpar från min PSP. Den engelska landsbygden, jag är i

Chesire Oaks
torsdag 23 november 2006 - Manchester, England, Storbritannien

Studierna Tjugoen dagar senare är det dags för en ny uppdatering. Vad kan ha hänt under denna tid? Tiden går så fort. Det har varit en hel del att göra i skolan, har haft prov i Economics, Management Science och en del redovisningar i Marketing. Det mesta har gått bra, gillar verkligen

Första inlägget
torsdag 2 november 2006 - Manchester, England, Storbritannien

Ojojoj! Titta han skriver en resedagbok! Japp, nu är det äntligen dags att uppdatera er där hemma. Det har redan gått en månad sen jag kom hit, tiden går verkligen fort när man har roligt! Var ska jag börja? Det är så mycket som har hänt, ska försöka hålla det kort och koncist. Men

Lancaster University

Lancaster University

30 september 2006 - 15 juli 2009

Tre års studier i Lancaster University. Följ med min resa och utbildning tills jag blir Kung över England!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Kd uppdaterar sin resa