hej, ja e en tjej på 19 år, älskar å resa. just nu är jag på fri fot i Europa och senare Asien =)
hemstad Laholm, Hallands län, Sverige
Senast aktiv - från Solna, Stockholms län, Sverige
Italien!
lördag 11 september 2010 - Santa Margherita Ligure, Ligurien, Italien

Italien ar helt underbart! super varmt... hade en natt i milano, men fortsatte idag till santa magherita. en helt underbar stad, utsikten ar underbar! alskar italien, ska bli kul att se resten av landet. imon bar det nog av till florence =) nu ska ja ut a ata =) ha de fint allihopa, kramar

Mot varmare lander
torsdag 9 september 2010 - Paris, Île-de-France, Frankrike

jaha ja, sa har man snart rest i 2 veckor da. Gar bra, det mesta loser sej... Hade nagra fina dagar i skottland, underbar natur och trevliga manniskor. fick dock lite problem nar vi skulle ta oss till frankrike igen, baten var forsenad, sa vi missaéde sista bussen in till centrum, vi fick

en liten bit pa vagen
fredag 3 september 2010 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

jahaja, sa har vi kommit en bit. inte hunnit med att satta mej vid internet foran nu... Forsta anhalten var Amsterdam, efter en lang resa med nattag, inte jatte bekvamt men det gick de med. Vi hann iaf med sexmuseum dar, det var lite speciellt... natten pa vart halv taskiga rum gick bra till

en liten bit pa vagen
fredag 3 september 2010 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

min resa till norr
måndag 27 april 2009 - Accra, Större Accra, Ghana

dag 1, mandag lamnade accra kl.7 pa morgonen for att ta mig till farjan. Kom fram runt middag och traffade 3 volontarrer, tva av dom bodde i samma by som jag innan, och den tredje traffade vi genom en annan volontar. Farjan skulle avga kl.4 men gick halv 6, sa det var som vanligt. Vi fick sova pa

resa till norr framfor mej
söndag 19 april 2009 - Accra, Större Accra, Ghana

har nu varit i Accra ett tag. borjade pa barnhemmet i veckan... barnen ar underbara. tre utvecklingsstorda barn... tva av dom e bedarande, men en ar lite laskig... hon vill skada sig sjalv hela tiden, och ja kan inte riktigt hantera det.. men jag trivs dar, och det finns alltid att gora. imorgon

flyttat till Accra
onsdag 1 april 2009 - Accra, Större Accra, Ghana

hej allihopa. vet att jag inte har skrivit pa lange, men det har varit ltie mycket just nu. Flyttade till Accra i fredes for att vara har de sista 2 manaderna. Familjen jag bor hos e jatte trevligt och rik. Allting ar jatte annorlunda mot nar jag bodde i Akroso, jag menar vi, jag och en engelsk

sjalvstandighetsdagen och dop.
lördag 14 mars 2009 - Accra, Större Accra, Ghana

Ja, min kara mamma har berattat for mej att hon inte tycker jag skriver tillrakligt detaljerat, sa far val borja me de... lattare nar ja snart flyttar te Accra. E i Accra nu me, fast bara for att malin aker hem pa ondag... sa semester typ. Men iaf, lite uppdatrering om vad som hant. va ett tag sen

berg och vattenfall
måndag 2 mars 2009 - Accra, Större Accra, Ghana

i fredes akte jag, malin och jenny till Hohoe. Tog mer an 5 timmar fran accra. vi lamnade Akroso kl.9 pa morgonen och var framme i Hohoe runt kl.20.30. Men vi vantade ganska lange i Accra forst, passade pa att ga till SYTOs kontor me. Nar vi kom dit gick vi till hotellet som vi trodde vi hade

lange sen nu
onsdag 25 februari 2009 - Accra, Större Accra, Ghana

jaja, sa var ja har igen... ni far ursakta att jag inte skrivit pa ett tag, var har forra veckan, men internet funkade inte, a sen har ja inte orkat aka hit igen... haha. sa vad har hant... inte mycket kan jag saga... denna helgen akte ja till kokrobitey igen, till stranden.... sa gjorde ingenting,

Europa och asien

Europa och asien

30 augusti 2010 - 26 september 2010

Tågluffar i Europa på obestämd framtid!

CISV läger

CISV läger

28 juni 2005 - 28 juli 2005

Cisv läger under en månad. Dagarna är itne exakta, kommer inte ihåg exakta datumen jag var där.

Volontär Ghana

Volontär Ghana

5 januari 2009 - 5 maj 2009

Planerad resa till Ghana, åker den 4e januari å e borta i ca 5 månader! ska bli jätte kul! om de e någon som ska åka, som har varit där eller som redan är där så skriv gärna =)

bulgarien med angelica

bulgarien med angelica

5 september 2008 - 12 september 2008

Var på en veckas semester med min lilla kompis angelica. Otroligt varmt å fint =)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Kajsa uppdaterar sin resa