Trott men lycklig!
söndag 27 april 2008 - Donsol, Bikol, Filippinerna

Har sitter vi mitt i ingenting, i en mycket marklig stad och vantar pa en nattbuss till Manila. Vi har precis uppfyllt en av vara storsta drommar! For bara ett par timmar sedan simmade vi brevid en 8 meter lang fisk. Valhajen. Det ar helt klart bland det basta vi har gjort hittills och kanslan av

Manta Ray
lördag 19 april 2008 - Carmen, Centrala Visayas, Filippinerna

I sju langa ar har jag vantat pa detta och igar morse kl 06.30 hande det! Vi var precis pa vag upp till vart sakerhetsstopp pa vart sista dyk pa Malapascua och hade inte sett varken hajar eller annat stort. Lite besvikna men anda ganska nojda over att vara tillbaka i vattnet. Nar vi ligger dar och

Antligen!
onsdag 16 april 2008 - Daanbantayan, Centrala Visayas, Filippinerna

Sa antligen var man tillbaka till ett land med kallvatten i duschen och odlor pa vaggarna. Som vi har langtat efter att inte kunna gora oss forstadda och standigt bli lurade. Och det hander har...men det ar ocksa helt fanstastiskt med kritvita strander och billig ol. Vi har haft en lang och krokig

Thailand & Malaysia

1 november 2001 - 29 januari 2002

Reste med Nicklas

1 november 2004 - 30 december 2004

Från Mexico till Rio

11 oktober 2002 - 2 maj 2003

Working holiday i oz, samt rundresor lite varstans

11 april 2008 - 1 maj 2008

Tre veckors dykning och strövande..

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Fredrik uppdaterar sin resa