Sista kvallen!
onsdag 12 mars 2008 - Cairns, Queensland, Australien

Hej alla dar hemma som vi langtar efter sa mycket! Sa var vi da framme vi sista kvallen pa resan. Imorrn bar det av hemmat. Vi har 2 dygn och 5 olika flighter framfor oss, puh, men det ar det vart. Vi tycker att det kanns lagomt att borja dra sig hem nu. Saklart langtar vi ocksa efter alla er

Fraknar
onsdag 27 februari 2008 - Noosa Heads, Queensland, Australien

Hej igen! Nu har vi lamnat Byron Bay och anlant till Noosa. I Byron Bay har det varit lata dagar so gallt. Tyvarr har vi inte haft sa bra vader alla dagar. Tva av fyra dagar har det varit moln och regn. Dom soliga dagarna har vi legat pa stranden. Forsta molniga dagen gick vi ut till en fyr dar

Framme!!
tisdag 19 februari 2008 - Sydney, New South Wales, Australien

Jaha, nu ar Grahn och Wikstrom framme pa andra sidan jordklotet i stodstrumpor, magvaska! Dessutom snart i tryggt forvar hos Eva. Dar ska vi leverera ostbagar fran OLW vilket namligen var det Eva onskade sig mest fran Sverige:). Resan hit var ratt sa dryg med lang vantan i bade London och Hong

Hemma!
onsdag 15 februari 2006 - Degerfors, Örebro län, Sverige

Hej Nu ar vi alltsa på svensk mark igen! Resan har varit hur bra som helst, men man uppskattar ju faktiskt hemtrakterna nu när man har varit borta ett tag. Vi kom till arlanda igar ca 10.30. I Sky CIty hade de gjort en jättefin "OS-by", så vi satt och såg skidorna där igår innan vi flög

Penang
måndag 6 februari 2006 - Pinang, Malaysia

Tjena mors-albatross Nu har vi allts tagit oss till Malaysia helskinnade. Jag slappta hem Hakan i en hockeytrunk som jag befarade. Det var inte sa farligt att ga genom tullen som vi trodde, det satt bara en tjock tant och filade naglarna dar. Ko Lanta var bra. vi bodde riktigt lyxigt. Bast av

Ko Lanta
måndag 30 januari 2006 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Efter 10 dagar pa Ko Samui har vi nu begett oss till vastra Thailand. Vi befinner oss nu pa Ko Lanta. Pa Ko Samui ar livet varot ratt okomplicerat. Vi har bott pa ett och samma stalle och gjort utflykter darifran. Vi har b.l.a besokt Ko Phan nang. Vi kan halla med er som varit dar tidigare om att

Fortfarande ko samui
tisdag 24 januari 2006 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Hej Som ni ser befinner vi oss fortfarande pa ko samui. Vi planerar att stanna har till slutet av veckan. Vi trivs valdigt bra har och det finns fortfarande mkt kvar som vi vill gora. I sondags var vi pa en dagsutflykt med bat. Vi besokte nagra oar runt ko samui. Den ena vackrare an den andra.

Ko samui
torsdag 19 januari 2006 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Tjena tjena alla polare. Nu har vi lamnat Bankok som var en trevlig men ngt speciell upplevelse. Vi shoppade en del dar. Vi misslyckade med var odmjuka foresats att shoppa upp hela Bankok, men det hade inte varit en omojlighet da det var som alla ni tidaigare Thailandsresenarer sagt, sjuuukt

Framme!
måndag 16 januari 2006 - Bangkok, Thailand

Vi vill bara meddela att vi nu har landat valbehallna pa andra sidan klotet. Vi forstar att ni har varot saaaa oroliga. Efter sammanlagt 12 timmars flygning, dar vi till storsta delen sov som klubbade salar fick vi nog en smarre chock nar vi hamnade mitt i rusningstrafiken i Bankok. Som tur ar

Snart Kuala Lumpur
onsdag 11 januari 2006 - Pinang, Malaysia

Nu var det alltsa snart dax att borja packa ihop och bege sig hem. Senaste veckan har vi spenderat i Malaysia och on Penang. Vi har bott pa norra kusten dar vi har badat och solat pa dagarna. Eftersom det ar sa varmt, mellan 30 och 40 grader, finns det inte mkt annat man vill gora an att bada

Upp och ned i Australien

Upp och ned i Australien

17 februari 2008 - 15 mars 2008

Lata dagar med sara och kristin i Australien. Långt från karies, saliv och borttappade tandställningar.

Thailand-Malaysia

Thailand-Malaysia

15 januari 2006 - 15 februari 2006

Vi kommer att resa i Thailand och Malaysia.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Kristin uppdaterar sin resa