Var på Bali 2000. Reste jorden runt 2004. Hongkong,Vietnam,Kambodja och Thailand 2007
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Huddinge, Stockholms län, Sverige
Hemma igen
tisdag 31 januari 2017 - Huddinge, Stockholms län, Sverige

Känns väldigt konstigt att vara hemma igen. Igår var vi i Hongkong. Nu är det bara att börja vardagslivet igen och börja planera nästa resa :)

Resan närmar sig slutet.
måndag 30 januari 2017 - Hongkong, Hongkong

Nu har vi varit i Hong Kong i fem dagar och det har varit en helt galen tid. Vi missade att det var det kinesiska nyåret så vi har knappt tagit oss fram någonstans. Kineserna har tydligen ledigt i dagarna fyra. Vi försökte ta oss upp till Viktoria Peak det var bara att glömma kö tid på ca 4

Resan fortsätter.
fredag 20 januari 2017 - Brisbane, Brisbane, Queensland, Australien

Nu har vi varit i Brisbanne i fem dagar.Vi har haft ett otroligt varmt väder känns som om man konstant har kommit ur duschen.Svetten bara rinner och det är bara att acceptera. Det  Vi har tur för vi bor i en lägenhet med tvättmaskin så vi tvättar varje kväll. Hotellet vi bor på har 70

Resan fortsätter.
söndag 15 januari 2017 - Perth, Western Australia, Australien

Nu har vi varit i Perth i tre dagar. Det är en otroligt fin stad  mycket sevärt . Vi har tagit en hop on bustur det var otroligt mycket vi fick se. Vi har också varit ute på en båttur på Swan river.Vi får promenera en hel del nu eftersom vi inte har någon bil längre. Vädret kan vi inte

Flyttat igen.
torsdag 12 januari 2017 - Perth, Western Australia, Australien

Nu är vi tillbaka på det Hotel som vi bodde på när vi kom  till Australien.  Vi har lämnat Rockingham och de små pingvinerna. Det var fantastiskt att gå runt och se de små söta pingvinerna i sin naturliga miljö. Det var otroligt fint på den lilla ön.Vi har nu lämnat bilen och ska

Framme i Rockingham
tisdag 10 januari 2017 - Rockingham, Western Australia, Australien

Nu har vi kommit fram till Rockingham efter en massa timmar på vägen. Här ska vi bada sola och titta på pingviner.Vi har bokat ett jättemysigt B&B och en värdinna som höll på att prata sönder oss, inom fem minuter visste vi hur länge hon och hennes man hade kom ifrån hur länge de

Albany
måndag 9 januari 2017 - Albany City, Western Australia, Australien

Har precis skrivit ett långt inlägg om vad vi har gjort sedan den 2/1 men helt plötsligt försvann allt och jag blev så förbannad. Vi kan tala om att vi har sett delfiner, känguer och emu efter vägen. Vi har även provat vin och varit neri i en grotta där det var en giftorm på vift. Nu är

ÅkerVidare
måndag 2 januari 2017 - Bunbury, Western Australia, Australien

Idag åkte vi vidare söderut. Meningen var att vi skulle stanna till i Rochingham Men det blev lite strul med boendet så vi åkte vidare till Bunbury istället. Hela resan ner söder ut är så vacker . Vackra ständer och blått hav. Helt Underbart.. Stannar här några dagar för att se vad som

Perth Zoo
söndag 1 januari 2017 - Perth, Western Australia, Australien

Idag blev det en tur till Perth zoo. Det blev lite av en besvikelse för man såg inte så många djur. Det berodde på att det var för varmt idag, så alla djur gömde sig i skuggan eller inne i någon håla som var sval. Det har varit ca 34 grader idag så man är lite glad att man har AC i

Nyårsafton
lördag 31 december 2016 - Perth, Western Australia, Australien

Idag har vi varit och gått i hamnen i Perth. Där var väldigt mysigt  att vandra där. Nästan alla affärer stängda och det verkar som om alla firar nyår  Det har varit ca 28 grader varmt, känns helt underbart. Vi har badat i poolen känns lite konstigt när det är nyår och vi

Kroatien

28 december 2016 - 31 januari 2017

sol och bad

sol och bad

8 april 2015 - 15 april 2015

Sola och bada. Läsa och vila

Australien

9 juli 2012 - 13 juli 2012

Resa i Sydamerika

Resa i Sydamerika

26 december 2012 - 7 mars 2013

Utforska Peru,Chile,Argentina och avsluta i Rio Brasilien.

cypern

Sol bad och äventyr

Mellan America

Mellan America

1 augusti 2011 - 22 september 2011

Fira födelsedag,sola bada och kultur

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lilian uppdaterar sin resa