Gillar och flyga, gärna långt och gärna i de främre kabinerna. :) Reser Österut och ibland västerut, ibland söder, men sällan norrut. Men det har hänt.
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Tokyo, Hachioji, Japan
Tokyo
måndag 24 juni 2019 - Shinjuku, Tokyo prefektur, Japan

Se då har man kommit fram till Tokyo. Resan hit gick riktigt bra. Japan Airlines levererade riktigt bra måste jag säga. Bra säte, bra mat och trevlig kabinpersonal. Ett plus är att man hade tillgång till lounge. Måste vara ett av de få flygbolagen som erbjuder lounge nör man flyger i

Bryssel
fredag 21 juni 2019 - Bryssel, Ixelles, Belgien

Nu är det dags, nu har resan börjat. Idag tog jag mig ner till Bryssel. Fick prova nytt flygbolag och ny flygplats... dvs. Brussel Airlines från Bromma flygplats. Var ju en upplevelse. Bromma var mindre än vad jag trodde och Brussel Airlines, var rätt mediokra och flyga med. Men man kom ju

Närmar sig
torsdag 13 juni 2019 -

Så då börjar det närma sig. Nästa fredag på självaste midsommarafton bär min semester resa iväg. Nu blev det lite Tokyo, var inte helt meningen. Men jag får iaf. testa 2 nya flygbolag och en ny flygplats. Flygplatsen är Bromma flygplats här hemma, och flygbolagen är Brussels Airlines

Flyga First Class
torsdag 7 mars 2019 - London, England, Storbritannien

Ja nu är jag egentligen påväg hemåt. Men ska väl sammanfatta mina sista dagar. Vi börjar väl med resan från Hong Kong, det är ju den stora grejen på hela den här resan. Sagt, jag  vaknar och fixar mig och checkar ut och tar mig ut till flygplatsen med tunnelbana och flygtåget. Riktigt

Brighton/hemma.
torsdag 14 mars 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu är jag hemmao och vardagen har börjat igen. Ska väl summera sista delen av resan också. Så efter jag landat in i london och tar mig till hotellet. Hade bokat in mig på Ibis Style Heathrow. Jag har bott där förut, några gånger och det har varit ett bra hotell, som ligger bra till, när

Shoppingdag
onsdag 6 mars 2019 - Hongkong, Hongkong

Eftersom vädret inte var det bästa i dag, så beslöt jag mig att åka ut till ett outlet och kolla. Varit där engång tidigare. Priserna är väl inte super bra. Men ibland kan man hitta något som är ok iaf. Så spenderande några timmar där. När jag kom tillbaka till hotellet så fanns

Hong Kong
tisdag 5 mars 2019 - Hongkong, Hongkong

Så var man framme i Hong Kong igen. Resan hit gick bra. Ingen större upplevelse. Så det var ju skönt det. :) Kom fram igår eftermiddag, som plannerat. Den här gången bor jag ju på Hong Kong ön, och det är lite nya områden för mig. Men gick smidigt och ta sig till hotellet och sen tog

Dags att flyga
torsdag 7 mars 2019 - Hongkong, Hongkong

Så nu har jag kommit ut till flygplatsen.  Sitter i First Class loungen, med ett glas champange. Kan nog inte bli bättre. Ska väl ta något och äta, innan det blir dags och flyga...

Snart dags
torsdag 28 februari 2019 -

Då var det snart dags och bege mig ut igen på en liten tripp. På lördag bär det av. Först ner till London Heathrow och sova över där vid flygplatsen och sen söndag, bär det av mot Hong Kong. Var ju ett tag sen jag var där nu, ska bli trevligt och komma in till stan och kolla lite. Den

Uppgraderad
torsdag 27 september 2018 - Oslo, Norge

Japp nu sitter jag i Oslo i loungen och väntar på mitt flyg som ska ta mig till Stockholm. Men om vi backar bandet lite och så, när jag skulle gå ombord på flyget i Hong Kong, så pep det till när de läste mitt boardingkort. Hon knapprar lite på sin dator och så hade jag fått en

Åter till Tokyo

Åter till Tokyo

21 juni 2019 - 30 juni 2019

Flyga, europa, tokyo, ramen, nudlar, semester

Hong Kong och Brighton

Hong Kong och Brighton

2 februari 2019 - 10 februari 2019

Hong Kong, First Class, Brighton

Perth

Perth

19 september 2018 - 27 september 2018

Flyg långt, stad, väntan. Söta djur. Andra sidan ekvatorn. Down under.

Glasgow+lite flyg

Glasgow+lite flyg

16 juni 2018 - 16 juni 2018

Flyga lite och sen kolla in Glasgow.

Sista resan med guld-Busan

Sista resan med guld-Busan

4 mars 2018 - 12 mars 2018

Sista resan som guld. Går till Busan Korea. Lite flyg, lite tåg, lite stad.

Dags för asien igen, och inte mindre än Singapore

Dags för asien igen, och inte mindre än Singapore

17 september 2017 - 25 september 2017

Flyga, se ny stad, mat och värme

Flyga runt med destination Berlin

Flyga runt med destination Berlin

23 juni 2017 - 29 juni 2017

Flyga hit och dit och hej och hå och några dagar i Berlin.

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

4 februari 2017 - 12 februari 2017

Vägen till och bli guldmedlem på Cathay Pacific. Mycket flyg, Ho chi Minh...

Los Angeles & San Francisco

Los Angeles & San Francisco

27 oktober 2016 - 3 november 2016

Flyg, stad, kylskåpsmagnet

Sapporo

Sapporo

27 juni 2016 - 4 juli 2016

Semester, stad, norra Japan... norraste Japan.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lars uppdaterar sin resa