Denna Resedagbok kommer att handla om våran bröllopsresa till USA.
hemstad Botkyrka, Stockholms län, Sverige
Vi flyttar
fredag 27 mars 2015 - New York, USA

Nu flyttar vi från Resdagboken till Mintur.se. Det fungerar ej att skriva eller ladda upp bilder på denna sida =( Ni hittar oss under namnet MaddeFredde på mintur.se

Frame i NY
torsdag 26 mars 2015 - New York, USA

God morgon kl är nu 8.20 När vi kom till arlanda igår och skulle checka in började dom tjafsa om lite övervikt 2 kg per väska. Jouline hade ingen väska att checka in den hade vi lagt i Freddes som vi kan ha med med grejer hem istället. Så vi hade 20 kg "extra" men han missade att Jouline

Snart åker vi.
söndag 15 mars 2015 - Botkyrka, Stockholms län, Sverige

Nu är det bara 10 dagar kvar tills vi åker till USA. Dax att börja packa snart kanske =p

Torsdag kväll, sista kvällen :(
torsdag 27 oktober 2011 - New York, USA

Idag har det regnat o blåst i New york.Antar att det är för att vänja oss smått inför Sveriges klimat. vi gick upp tidigt för att ställa oss i biljettkön till frihetsgudinnan, det gick ganska snabbt. Värre var kön till färja, där fick vi stå ca 1 timme i regnet kalt brr. Vi gick

Onsdag förmiddag NY
onsdag 26 oktober 2011 - New York, USA

Igår åkte vi med tunnelbanan längst ner på Manhattan till platsen där man åker med färjan till frihetsgudina. Det var så sjuk lång kö till färjan, ca 3 timmars kö. Så vi skippade det å sa att vi åker ner din nån dag när det precis öppnar istället. Vi gick sedan längst med

Onsdag kväll New York
onsdag 26 oktober 2011 - New York, USA

nu sitter vi på Star bucks på Time square. idag har vi varit på 9/11 memorial. Där fick vi gå igenom en säkerhetkontroll, de fick vi även göra i går när vi skulle upp i Empire. Det var fint där, de höll på att bygga upp nya byggnader omkring. wtc, freedom tower och museum. Sedan

Onsdag kväll New York

Måndag Natt
måndag 24 oktober 2011 - New York, USA

Nu är vi framme på vårat hotell i New york :) imorse åt vi pannkakor på ihop. Sedan bilade vi till LA (4-5 Tim) och flög därifrån till New York.(5 Tim) När vi skulle checka in våra väskor ville han att vi skulle betala för en av våra väskor , fast vi bara hade en varsin. vi fick

Söndag kväll
söndag 23 oktober 2011 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

igår var vi till ett köpcentrum, pga förkylning gick vi hem tidigt o tog med oss pizza till rummet o kollade på film. ------------------------------------------------------ Idag gick vi till köpcentrumet o handlade några julklappar. Sedan tog vi en taxi till flygplatsen å hämtade upp vår

Lördag eftermiddag
lördag 22 oktober 2011 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Vi är nu i Las Vegas sen i torsdags kväll. Vi har tyvärr inte kunnat uppdatera bloggen pga hotellet inte har nån dator i lobbyn med gratis internet. Så nu har vi köpt 24 timmar access till wifi för 150 spänn. Trots det så ska resdagbokens hemsida vara jätte seg å hänga sig när vi ska

30 års resan - USA roadtrip

30 års resan - USA roadtrip

25 mars 2015 - 25 april 2015

Roadtrip usa New york Niagarafallet Washington dc Las vegas Los Angeles San Fransisco

Bröllopsresan

Bröllopsresan

3 oktober 2011 - 29 oktober 2011

Våran Road trip genom stora delar av USA. Florida, San Fransisco, LA, Las Vegas och New York.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Madde & Fredde uppdaterar sin resa