tjoho!
söndag 21 februari 2010 - Berlin, Tyskland

Idag har varit en lång dag... trots att jag sov till kl 12. :) Igår var Henning, Malina, Martin, Anne, Florian, Marcus och jag ute och gjorde Hamburg osäkert! GRYM kväll! Startade på en Tysk bar med några öl och fortsatte sen till Hamburgs Red light district, Kiez och en supernice bar med 3

Jobb jobb jobb, Yea!
onsdag 17 februari 2010 - Hamburg, Tyskland

HEJ! Här går det fint :) Igår gjorde jag ett jobb för "Hella" tyskt mineralvatten, ja ni hörde rätt! Tanken var att jag skulle hålla i en petflaska med just Hella mineralvatten, skaka den (ungefär som speedway förarna gör när de ska dricka skumpa efter ett lyckat lopp) och se allmänt

Hemma... ?
tisdag 26 maj 2009 - Varberg, Hallands län, Sverige

Hej allihopa. Kände att jag borde göra något slags avslutsinlägg nu när jag ändå kommit hem, eller hem. Är inte så säker på vart det är längre... Australien känns som något tillfälligt jag fått uppleva, kommer absolut åka tillbaka och skulle kunna tänka mig att bo där ett tag

Snart tillbaka i svea...
måndag 11 maj 2009 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej allihopa! Har inte kommit mig för att skriva på ett tag som ni säkert märkt... :) Kom just hem från en supertrevlig middag med Robin, Maz och hennes pojkvän på Thai Terrific, terrific var det verkligen! Mums! Tiden down under lider mot sitt slut. I går hade jag mitt första riktigt

Bra vecka
måndag 30 mars 2009 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej igen! Har varken haft tid, lust eller ork att skriva det sista. Nu har jag iaf tid :) Jobbar häcken av mig faktiskt. Eller ja, för mig är det iaf, har aldrig jobbat heltid innan och nu har jag heltid + deltid! Har dock haft en rätt lugn dag idag och kommer kunna sova ut imorn med, sen drar

Bättre dag
onsdag 25 mars 2009 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej igen! Har inte pallat skriva på ett tag som ni säkert märkt. Det går upp och ned här men idag har varit en riktigt grym dag så tänkte bara berätta om den lite snabbt. Min hy har varit piss i typ 1 vecka nu, så idag gjorde jag en facial igen. Jag ligger förresten + på chic! Hur bra

Living the dream in heaven on earth...
torsdag 5 mars 2009 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej igen älskade vänner, familj och bekanta. Jag saknar er! Men inte Sverige dock... Kan inte fatta att man kan leva ett så härligt liv som jag lever för tillfället. Jag är så bortskämd! Idag har jag jobbat 9.30-3 (lyxpass), gått och shoppat mat, två underbara billiga klänningar på

Lisa <3 NEW ZEALAND
tisdag 24 februari 2009 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej igen allihopa! Nu är jag hemma säker i mitt Bondi igen. Det var riktigt härligt att komma hem till sol, options och ett job som jag har imorn! En Diesel-visning, ska bli så kul! Har även fått 3 tider på Chaos den här veckan så det är fullt upp för mig! Det gillar vi... :) Sitter

Framme i NEW ZEALAND! :)
lördag 21 februari 2009 - Sydney, New South Wales, Australien

Heeeeej igen! Har kommit fram och allt har gått bra, pust! Jag ich Seppy gick om varann på vägen hit men lyckades hitta till lägenheten på egen hand. :) De bor supernära standen så det är det som gäller i eftermiddag ;) Hör av mig snart igen. Jag har internet och sovplats i en liten

Nu bar det av!
fredag 20 februari 2009 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej allihopa :) Ville bara meddela att jag nu ar pa Sydnay Airport. Har checkat in och gatt igenom alla kontroller sa vantar nu bara pa att boarda! :) Det ska bli saaaaa kul! Forhoppningsvis moter Zeppy mig i stan, annars far jag ta mig till hennes hus pa egen hand... Det loser sig! Har nog

Hamburg(are)!

Hamburg(are)!

14 februari 2010 - 30 augusti 2013

Jaaa, ska käka hamburgare och modella lite grann i Hamburg tänkte jag. Vi får väl se hur det går!

Australien!

Australien!

11 januari 2009 - 22 maj 2009

Jag ska åka till Sydney och (modella med agenturen Chic Management) jobba + njuta av livet! (http://www.chicmanagement.com.au/models/643/lisaakesson/)

Barcelona

Barcelona

18 november 2008 - 2 december 2008

Modellerande i Barca :)

Paris

Paris

14 september 2008 - 11 oktober 2008

Jag har testat på att göra höstvisningarna och byggt upp min bok med bra testbilder :)

Min första resa till Paris

Min första resa till Paris

15 juni 2008 - 17 juli 2008

Jag är i Paris i 4 veckor för att pröva lyckan i modellbranchen. :) Förhoppningsvis får jag chansen att återvända i höst...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lisa uppdaterar sin resa