Borders? I have never seen one. But i have heard they exist in the mind of some people. " Thor Heyerdahl" Follow me on instagram for more pix: vanessaohrstrom
hemstad Åre SV, Jämtlands län, Sverige
Senast aktiv - från Rhodos, Egeo, Grekland
studiebaserad Weekend

studiebaserad Weekend

18 oktober 2014 - 23 oktober 2014

Prag den vackra före detta kommuniststaden i sitt finaste dager. En öststat som inte vill erkänna sig som en sådan och som överraskar!

Mitt Tanzania, Rwanda, Uganda och kenya

Mitt Tanzania, Rwanda, Uganda och kenya

19 augusti 2013 - 1 januari 2014

snart så är vi påväg mot de afrikanska landskapet, inte mindre bestämt Tanzania. Resandet syfte att praktisera på ett antal barnhem. Men blir dock en massa äventyr med mest fokus på att bestiga kilimanjaro. Jag beger mig till detta land med en skräckblandad förtjusning över vad jag kommer att få skåda, av både missär fattigdom men samtidigt en oerhört obeskrivlig gästvänlighet och livsglädje. Livet här är jag.

indonesien

indonesien

5 januari 2012 - 1 april 2012

Vi drar mot varmare breddgrader till inte mindre än indonesien. vilket innefattar länderna Singapore, malaysia, indonesien ( Bali) och Philippinerna. i djungeln och på stränder, på dykarresor och i städer stora som små ska vi uppehålla våran tid.

Turkiet

Turkiet

12 augusti 2011 - 26 augusti 2011

holiday!

kuwait

kuwait

1 januari 1994 - 1 januari 1994

barnslig upplevelse som måste med på min karta över besökta resemål. ovanligt, farligt men sjukt spännande och ett minne för livet.

Estland/Tallin

Estland/Tallin

8 april 2011 - 10 april 2011

en spontan kryssning på östersjön. Två nätter på båt och en dagstur i tallin. What a crazy party!

Köpenhamn

Köpenhamn

28 oktober 2010 - 31 oktober 2010

på resa till ett convention för Nu skin http://www.nuskin.com/content/nuskin/ru_RU/home.html För att lyssna på och lära sig mer om bakgrunden till åldrande och hur man med Produkter från Nu skin kan stoppa dessa, även för att ta reda på mer om vitality som är ett nytt kosttillskott som ska ge ökad enegi. Annars blir de lite relaxing på hotell med god mat tillsammans med trevliga arbetskollegor.

New york, miami

New york, miami

29 augusti 2010 - 22 september 2010

New york - Miami - Vancouver med VANESSA!!!

USA

USA

30 augusti 2010 - 24 september 2010

Usa med världens bästa Maria i tre underbar veckor, med Solsemeter i Miami och stadspulsen i New York. De är tanken sen får vi se vad vi galningar hittar på när vi slår våra extremt kloka huvuden ihop, då kan all hända! =)

Kuba

Kuba

1 mars 2010 - 29 april 2010

En två månaders upptäcksresa på Cuba. Fyllt med dans, sol, snygga kroppar, och musik, hot hot. hot 100 procent cuba. =)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Vanessa uppdaterar sin resa