Jaha efter påtryck från folk så beslutade jag mig för att skaffa en dagbok. Den kommer nog inte bli så mycket skriven i men men. Ja Joakim heter jag kallas för jocke, åker till AUS 22/11 wuhu. Ska jobba o ha skoj. Kommer sakna alla er här hemma, speciellt familjen och alla kompisar. Kommer även sakna min arbetsgrupp på universitet, det var en skoj tid hehe. Många kramar till alla, med hopp om återsende
hemstad Norrköping, Östergötlands län, Sverige
Senast aktiv - från Norrköping, Östergötlands län, Sverige
Hej
måndag 4 juni 2007 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Aja nu är jag hemma igen för er som inte visste.

Tillbaks
måndag 14 maj 2007 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Hejsan hoppsan... NU ar vi tillbaks i Byron igen efter en handelse rik vecka i Brisbane, tva timmars bilvag norrut. I Brisbane sa skulle vi bo hos min engelska polare Alexs storebror, men nagot blev fel sa han kunde inte, ta imot oss. Men jag skriver mer imorgon slut pa tiden Puss okram

Sol
söndag 29 april 2007 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Hejsan idag har vi haft sol och igar drack vi ol med massor roliga kanadensare. Vi satt och snackade skit hela kvallen roliga typer kanske ska halsa pa dem i Brisbane om vi aker dit. Annars inget nytt hehe kramar. Och ogat har blivit mycket battre ar nastan saker pa att det ar helt lackt. Och

Hej
fredag 27 april 2007 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Hej allihopa. Pa ostfronten intet nytt. Ska ga och leta jobb idag, ska kolla i lite klad affaerer. Vore kul att fa jobb pa en sadan. Aja jag lever och mar bra Manga kramar Joakim P.S Kan inte alla som laser skriva nagot vad som helst D.S

Hejsa
onsdag 25 april 2007 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Hej Sverige, jag ar tappt i nasan och forkyld. Fast inte nu langre, har faktiskt blivit bra. Jag o David ar i Byron Bay nu for att vara har varan sista tid i Australien. Vi spenderade en natt i sydney och sov i sa skona sangar sa det var inte klokt. Gick pa bio gjorde vi ocksa sag 300 cool

Skiiiit
tisdag 10 april 2007 - Alice Springs, Northern Territory, Australien

Lovade ju att skriva nar nagot intressant hande. Jag har fatt en ogon infektion, sa det blir inga linser pa ett tag nu. Bara vanstra ogat dock hoppas jag, ska ga och kolla det snart. Ganska trakigt i alla fall men men. Har man otur sa har man, kanske dalig karma? Med min otur sa blir sakert flyget

Nu sa, dar satt den
torsdag 5 april 2007 - Alice Springs, Northern Territory, Australien

Ha hej med jocke frej, har igentligen inget o saga bara, att nu finns det bilder har ocksa hehe....de ar inte fran mobilen utan fran min kamera. Bilderna ar alltifran surfersparadise och alice springs so titt pa dem barre. Om ni undrar over nagon sa fraga pa bara, jag lamnar foresten Perth nasta

Hejsan hoppsan
fredag 30 mars 2007 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Halloj! Nu har jag varit i Perth ett par dagar, borjade bra. Forst var mitt flygg forsenat i Aderlaide, sen var jag helt saker pa att jag skulle do nar plannet borjade hoppa som en tok. Landade i Perth inga pengar pa mob, gar o tankar den ringer mitt hostel som hade lovat o hemmat sa lange det

En kort

Okej har inte mycket tid, ga in pa www.therocktour.com.au Jees jag har sett The Rock inte killen i filmerna utan den stora stenen. Har massor med bilder, fran min o davvas roadtrip och fran stenen. Ska lagga in dem i Perth. Har atit en konstig larv ocksa det kan ni se pa hemsidan ovan. Men jag

ehhee
måndag 5 mars 2007 - Cairns, Queensland, Australien

Okej gott folk. Nu har det verkligen varit lange sedan jag skrev. Jag ska lamna en kort resume pa vad som har hant. Det var tankt att jag, Alex och Emelie skulle aka till Alice springs, men forst skulle vi ut en trip till varldens storsta sand o, jag gillar inte sand sa mycket langre. Hehe. i alla

Bye bye

Bye bye

22 november 2006 - 22 maj 2007

Orkar inte kalla sverige plus att det finns massor mer som lockar.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Joakim uppdaterar sin resa