hej hej
onsdag 18 mars 2009 - Ella, Goa, Indien

hej... tyckte att jag skrivit har i forrgar men det verkar borta. jaja, det jag skrev da var att allt var bra och att det var varm mycket mycket bra att jag saknar mitt barn ater god mat och att jag hade halsan i behall. allt stammer fortfarande forutom halsan. har varit lite magsjuk men

nu kommer vi hem
tisdag 9 december 2008 - Ella, Goa, Indien

snart aker vi fran goa. vi ska vara superforsiktiga. ses snart har e flyg.info om ni e oroliga: MUMBAI AY0030 R 11DEC 0915 RCMP 20K OK TERMINAL:2 HELSINKI ARRIVAL TIME 1405 11DEC TERMINAL:2 HELSINKI AY0677 R 11DEC 1600 RCMP 20K OK

det gar sa fort
fredag 5 december 2008 - Ella, Goa, Indien

hallo aloo joda, allt e sa bra sa. tiden gar lite fort bara och jag anar att detta blir sista inlagget innan hemresa. vi lamnar goa tisdag kvall (buss) och e framme i mumbai onsdag morgon. maste tyvarr spendera bade em och natt pa flygplatsen eftersom planet gar torsdag morgon... mycket trakigt men

stranden stranden
lördag 29 november 2008 - Gokarna, Brahmanbaria, Chittagong, Bangladesh

halooo nu sitter vi vid laaangsamt internet pa om beach i gokarna och leo forsoker forgaves spela spel pa svt.se... vi bor i en liten bambuhydda med sandgolv och en badd av bambu med tillhorande myggnat for 100 rupees (?) /natt, ca 17 kronor. an salange har vi inte hunnit se sa mycket av den lilla

vi mar bra.
torsdag 27 november 2008 - Nimbapura, Karnataka, Indien

hej hej vill meddela att jag och leo ar pa tryggt och sakert avstand fran mumbai?bombay och haller oss informerade om laget. idag ska vi vidare till gokarna och sedan palolem, goa. jag har fragat mig for angaende goa med tanke pa turist-fokuset pa attacken men vi far hoppas att det fortsatter att

shanti shanti?
onsdag 26 november 2008 - Nimbapura, Karnataka, Indien

sa, i hampi da. igar kom vi hit, tidigt pa morgonen. tog det lugnt en stund sen in i stadens heliga tempel och tittade runt och blev "valsignade" pa alla mojliga vis... det fanns bade elefant och apor att mata med bananer och givetvis kossor overallt, aven inne i templena. dom at bananer dom med

snart i hampi
söndag 23 november 2008 - Ella, Goa, Indien

hej hej nu har jag precis bokat bussbiljett at mig och leo till hampi imorron kvall. skulle akt idad men jag va lite sent ute med biljettkopandet sa vi stannar en natt till har i vagator. lite jobbigt att vi redan har packat ihop alla grejor o tagit luften ur favvo-grejen - luftmadrassen. jaja...

framme i indien
torsdag 20 november 2008 - Ella, Goa, Indien

hej hej! nu har vi kommit i ordning lite grann. vi har badat i havet och det ar jattevarmt. vi saknar er dar hemma och leopold pendlar mellan att saga att han inte vill vara i indien och att "det har ar liiivet" nar han rullar fram pa vagorna pa luftmadrassen. det har blivit en hel det svettigt

chiapas chiapas
lördag 23 februari 2008 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

jaa... sen sist da... minns inte nar jag skrev sist riktigt dock. i tulum pavag hit va? vi tar det fran dar. bussresan gick hur bra som helst. leo somnade efter ca en timmas sagolyssning pa mp3n och jag sov och lyssnade pa musik till vi plotsligt var framme. da var klockan dock typ halv fem pa

mot chiapas!
tisdag 19 februari 2008 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

trottnat pa den underbara ode stranden och pavag mot nya marker. traffade en dansk familj som precis hade varit i san cristobal i chiapas sa efter att ha funderat pa att korsa hela landet till andra kusten, byta strand till playa el carmen, bada med delfiner och ameikanska tanter och besoka

Indien 2011

Indien 2011

12 februari 2011 - 9 mars 2011

indien - igen...

indien - igen...

12 januari 2010 - 2 februari 2010

ja, da blev det indien igen. utan min alskade leo, som ar hemma och tar ansvar for livets forpliktelser (skola och sant).

sabina - indien 2009

sabina - indien 2009

12 mars 2009 - 27 mars 2009

liten bonusresa med carro o david o blenda men alldeles utan mitt eget barn den h'r gangen.

indien

indien

16 november 2008 - 11 december 2008

indien -goa mm.

mexico

mexico

10 februari 2008 - 26 februari 2008

sista-minuten till mexico två veckor. behöver lite palmer och sol.

venezuela

venezuela

27 januari 2007 - 28 februari 2007

jag och leo åker till venezuela med carro david och christina.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sabina uppdaterar sin resa